به گزارش ایرنا، اصغر نصیری در جلسه قرارگاه فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس که بعد از ظهر شنبه در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، افزود: بدون شک زنده نگه داشتن یاد و ادامه راه شهدا بدون همراهی و هم افزایی همگانی با سرعت کندی پیش خواهد رفت.
نصیری گفت: برای سال آینده اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان برای مجموعه باغ موزه دفاع مقدس استان در نظر گرفته شده است که امید است برای پروژه نورالشهدا نیز بودجه لازم پیش بینی شده و این طرح به ثمر برسد.
وی اضافه کرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطر شهدا و رزمندگان اسلام یک وظیفه و حقیقت است، باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم.
محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اینکه باید در خصوص تامین اعتبارلازم برای احداث باغ موزه دفاع مقدس اقدامات لازم را برنامه ریزی کرد، گفت: در صورتی که پیمانکار آمادگی داشته باشد می توانیم 5 میلیارد تومان اوراق خزانه 6 ماهه، یک ساله و دو ساله را برای این امر در نظر بگیریم‌
وی ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که رقم استان البرز در این خصوص افزایش داده شود، چرا که منابع نقدی به صورت بودجه ای پاسخگو نیست، اما اگر با پیمانکار به نتیجه برسند در اسناد خزانه می توان وارد عمل شد.
کولیوند گفت: فرمانداران به عنوان مدیران عامل مراکز فرهنگی دفاع مقدس مسئولیت نگهداری از این یادمان ها را به عهده گیرند.
1535/6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.