به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته فردیس با اشاره به اینکه سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا مزین شده است، افزود: همسران و مادران شهدا ایثار کردند و از عزیزان خود گذشتند اگر آنها نبودند، نه تنها انقلاب پیروز نمی شد، بلکه نمی توانستیم آن را نیز حفظ کنیم.
وی در ادامه گفت: مادران شهدا همچون حضرت ام البنین(س) دوران سختی را پشت سر گذاشته‌اند، ابن مادران با تربیت فرزندان صالحی همچون شهدا و فرزندان آنها امروز موجب افتخار و سربلندی ایرانی اسلامی هستند.
وی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته نیکوکاری، عنوان کرد: امام خمینی (ره) از ابتدا به فکر افراد نیازمند جامعه بودند به همین منظور دستور تاسیس کمیته امداد را دادند.
ایمانی اظهار داشت: مردم می خواهند بدانند 6 میلیون بیکار و تورم را چه کرده ایم چرا کارخانه ها تعطیل شدند کارگران بیکار هستند.
وی در بخش دیگری با اشاره به طرح آتش بس سی روزه از سوی آمریکا در سوریه گفت: شورای امنیت هم این آتش بس را تصویب کرد روس ها اصلاحیه ای برای این طرح نوشند و باعث شده که آمریکا به اهداف این آتش بس نرسد.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.