استاندار البرز با اشاره به آمار ۶ ماهه اشتغال در استان البرز خاطرنشان کرد: در این مدت ۴۷هزار و ۳۳۰ شغل در استان ایجاد شده و ساوجبلاغ سهم خوبی در این بخش دارد.

به گزارش ایلنا از ساوجبلاغ، محمدعلی نجفی استاندار البرز ظهر پنجشنبه در جریان دهمین سفر خود به این شهرستان و در جریان دیدار با جمعی از مردم و اعضای شورای اسلامی در حسینیه حضرت زهرا (س) روستای ولیان اظهار داشت: خداوند را شکرگذار هستم از اینکه فرصتی دست داد تا در خدمت شما مردم عزیز در گفتمان رو در رو قرار بگیریم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی براساس گفتمان مردم سالاری شکل گرفته و انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و تمام خدمات نیز برای کسب رضایت مردم است.

وی ادامه داد: در تمام دولت‌ها تلاش شد تا مردم از رفاه و آسایش بیشتری بهره‌مند شوند؛ اما در سال‌هایی درآمد بعضی دولت‌ها بالا بوده است تا جایی که نفت ۱۰۰ دلاری در بعضی از سال‌ها به فروش رفته است.

استاندارالبرزتصریح کرد: با وجود همین شرایط و امکانات محدود، دولت تلاش کرد تا بسیاری مصارف ناشی از فروش نفت کاهش پیدا کند.

وی افزود: اهتمام دولت این بوده است که سهم مصارف را از محل درآمدهای عمومی در چارچوب مجلس محدود کند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: در ارتباط با گاز رسانی روستایی نیز اگر ابتکار دولت در استفاده از تبصره قانونی نبود قطعا با مشکلاتی روبرو می شدیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دغدغه دولت تدبیر و امید و شخص اول دولت نیز رفع مشکلات مردم است؛ افزود: در ارتباط با آب، گاز، بنیاد مسکن و خدمات شهری و روستایی اقدامات موثری در استان و شهرستانها در حال انجام است.

 نجفی گفت: بنا را بر این گذاشته ایم که شهرستان ساوجبلاغ سال ۹۷ در گاز رسانی بعنوان یکی از شهرستان های سبز معرفی شود.

وی ادامه داد: امروز خوشحال هستیم که علی رغم اینکه چند ماه و چند روز در خدمت مردم هستم؛ دهمین سفر کاری را به شهرستان ساوجبلاغ دارم.

استاندار با بیان اینکه اعتقاددارم باید به سرمایه‌گذاران کمک کنیم، افزود: ایجاد زیرساخت‌های خدماتی در روستاها موجب رونق اشتغالزایی و مهاجرت معکوس خواهد شد.

 نجفی در ادامه با اشاره به آمار ۶ ماهه اشتغال در استان خاطرنشان کرد:  در این مدت  ۴۷هزار و ۳۳۰ شغل در استان ایجاد شده و ساوجبلاغ سهم خوبی در این بخش دارد.

استاندار در ادامه با اشاره به اینکه نگاه مقام معظم رهبری پویایی اقتصاد و رونق شهرها و روستاها است؛ افزود: امیدمی رود با برنامه ریزی خوب و دقیق در سال‌های آتی شاهد نبوغ استعدادهای خفته در شهرستان باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه مردم همیشه نقش اصلی را دارند؛ از نگاه گرم مردم که بهترین پشتوانه خدمت برای مسئولان است قدردانی کرد و گفت: تلاش می کنیم این فرصت ها از دست نرود و به همه مدیران در حوزه های اجرایی و بخشی نیز تاکید دارم از این فرصت بهره مند شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.