به گزارش ایرنا، اصغر نصیری با اشاره به اینکه بعد از دریافت نامه ی طرح سوال 9 تن از اعضای شورای شهر، ظرف مدت 6 روز به صورت کتبی و مستند پاسخ ها ارسال شده است، افزود: با این شرایط این که گفته می شود شهردار کرج پاسخگوی سوالات مطرح شده نبوده نوعی کم لطفی است.
وی با اشاره به اینکه به 98 درصد از تذکرات اعضای شورای شهر در مدت زمان بسیار کوتاه پاسخ داده شده، تاکید کرد: در شهرداری های کشور یک نمونه پیدا کنید که به نامه ها و تذکرات به سرعت و آن هم به صورت مستند پاسخ داده شود.
محصول حاشیه پردازی ها اتلاف انرژی و عدم رفع مشکلات شهر است
نصیری در بخش دیگر صحبت های خود به موضوع انتصابات در شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: شش ماه از آغاز به کار شورای پنجم سپری می شود و به جای آن که در این مدت برای حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش کرده باشیم، بیشتر وقت و انرژی خود را بر روی موضوعات حاشیه ای گذاشته ایم.
شهردار کرج ضمن انتقاد از برگزاری جلسات متعدد و پرداختن بیش از حد به موضوعات حاشیه ای پیش آمده، خاطرنشان کرد: از همه عزیزان استدعا دارم به جای پرداختن به موضوعاتی که هیچ دردی را درمان نمی کند به حل و فصل مشکلات شهر و شهروندان بپردازیم.
وی با اشاره به اینکه تلاش شهرداری کرج اجرای دقیق خط مشی های شورای اسلامی شهر است، تصریح کرد: ضعف ها را می پذیرم و اعتقاد دارم اگر کار خوبی هم در حوزه شهری انجام شده به دلیل همراهی اعضای شورای شهر بوده است.
شهردار کلانشهر کرج با تقدیر از تصمیمات خوبی که در کمیسیون های شورای اسلامی شهر گرفته می شود، گفت: کمیسیون ها به عنوان بازوان توانمند نقش پر رنگی در کاهش مشکلات شهری دارند.
نصیری ضمن ابراز خرسندی از دغدغه مندی اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج، گفت: دغدغه مندی، پیگری و نظارت اعضای شورا ستودنی است و ادامه این مسیر می تواند بسیاری از گره های شهر را باز کند.
وی یادآور شد: در راه اندازی خط 2 مترو کرج که پس از سه سال وقفه مجددا راه اندازی شد مهندس خلیلی اردکانی حمایت های بسیار خوبی داشتند که از وی تشکر می کنم.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.