به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حسین پیرموذن در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد،اظهار کرد: واحد‌های تولیدی که مشکل کارگری، بانکی و مالیاتی دارند می‌توانند از طریق استانداری به یکی از وزرای مربوطه معرفی شوند و از یارانه حمایت صنعتی استفاده کنندکه امیدواریم این موضوع تحقق یابد و شاهد رشد و توسعه اقتصاد استان و عدم تعطیلی واحد های صنعتی باشیم.

وی با اشاره به مصوبه اول جلسه گذشته شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی افزود: مصوبه اول مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بود که این سازمان موظف به مشخص کردن واحدهای تولیدی مشکل‌دار استان شد تا پس از انجام بررسی مشکلات مربوطه از مرکز پیگیری شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل تصریح کرد: مصوبه دوم مربوط به موضوع اجرای بند 138 قانون گمرکی و معافیت 80دلاری بود که اداره کل گمرک استان موظف به پیگیری شد.

پیرموذن در ادامه مرور مصوبه‌های جلسه قبل بیان کرد: مصوبه پیگیری تخفیفات 500 هزار تومانی استان‌های مرزی برای واردات و مصوبه تفاوت هزینه‌های حمل‌ونقل در گمرکات و بررسی فضای کسب و کار استان از دیگر مصوبه‌های جلسه قبل شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بود.

وی گفت: مصوبه مهمی که در جلسه امروز شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مد نظر است بحث بهرمندی از حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و کارخانجات استان می‌باشد که متاسفانه تا امروز نتوانسته‌ایم از حمایت صنعتی در استان اردبیل استفاده کنیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 871806
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.