رحیم بنامولایی رئیس اتاق بازرگانی استان البرز، هفتم اسفند در مراسم افتتاحیه خط تولید دستگاه بستنی ساز تمام بومی شرکت گسترش برودت زاگرس واقع در شهرک صنعتی هشتگرد،در تشریح این خبر  اظهارکرد: روند توسعه صنایع در ایران از ابتدای انقلاب تا کنون تغییرات چشمگیری کرده است.

وی افزود: جوانان ایرانی با عزم و اراده ای قوی در مسیر توسعه صنایع گام برداشته و جامعه را به سمت رونق اقتصادی پیش می‌برند.

این مسئول گفت: توسعه صنایع و اشتغالزایی در ایران با ساماندهی زیرساخت‌ها و تبدیل اقتصاد نفتی به اقتصاد غیرنفتی میسر می‌شود.

بنامولایی تاکید کرد: رونق اقتصادی با شعار و برگزاری جلسه محقق نمی‌شود لذا باید بستر کارآفرینی را در جامعه فراهم کنیم و با تشویق جوانان به تولید بدون کارخانه و ساخت دستگاه زمینه اشتغال را فراهم کنیم.

رئیس اتاق البرز کارآفرینی را راه برون رفت از معضل بیکاری دانست و گفت: وقتی مشکل اشتغال جوانان حل شود امنیت در کشور حکم فرما و بستر توسعه اقتصادی کشور هموارتر می‌شود.

گفتنی است خط تولید شرکت گسترش برودت زاگرس که با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی با حضور هیئت تجاری آلمان افتتاح شد تا زمینه برای اشتغال 200 نفر فراهم شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 871058
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.