به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مجتبی لاله در در جلسه هم اندیشی با مدیران مناطق و مسئولان روابط عمومی شهرداری اردبیل که در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: روابط عمومی پل ارتباطی بین مناطق و شهروندان است و با توجه به گستردگی وظایف، ضروری است جایگاه روابط عمومی ها در مناطق ارتقا یابد.

وی ضمن قدردانی از تلاش مسئولان روابط عمومی مناطق بیان کرد: روابط عمومی در موفقیت هر سازمان نقش پراهمیتی دارد و کارشناسان روابط عمومی ها بایستی متخصص در زمینه رسانه باشند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل ادامه داد: روابط عمومی به عنوان بازوی توانمند مدیران است و تحقق اهداف هر سازمان و منطقه متکی بر تعامل و همکاری با بخش های مختلف سازمان است .

لاله با اشاره به این که در سال های اخیر برای ارتقای جایگاه واقعی و ارزشمند روابط عمومی در شهرداری اردبیل اقداماتی موثری انجام گرفته گفت: امروز ضروری است با راهکارهای نوین و تازه، و بهره گیری از ایده های نو و خلاق اهداف سازمان را پیش برد.

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها در آستانه نزدیکی به عید نوروز در برپایی سفره های هفت سین و المان های نوروزی در مناطق خود همکاری کنند.

گفتنی است در این جلسه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل مشکلات و نواقص های موجود در روابط عمومی مناطق را بررسی کرد و در ادامه جلسه، مدیران هر ۵ منطقه به بیان نظرات خود در زمینه فعالیت روابط عمومی ها پرداختند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 870150
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.