استاندار البرز با عنوان اینکه برای بهره برداری فاز 3 پروژه همت، مانعی وجود ندارد، گفت: بعد از بازدید معاون اول رئیس جمهور، سرعت کار پروژه، بیشتر شده است.

به گزارش ایلنا، استاندار البرز صبح امروز به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی از روند اجرای عملیات عمرانی فاز سوم پروژه همت، بازدید کرد.

محمدعلی نجفی با اشاره به اینکه روند اجرای پروژه، رضایت‌بخش است، اظهار داشت: از دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که نگاه ویژه به این طرح داشتند، قدردانی می‌کنم ضمن اینکه بعد از بازدید معاون اول رئیس جمهور، سرعت کار بیشتر شده و همه بخش ها با جدیت در حال تکمیل کار هستند.

وی بخشی از ترافیک و آلودگی هوای البرز و شهر کرج را ناشی از تردد و توقف خودروها، دانست و گفت: آزادراه همت با همت همه تکمیل می شود و تمام بخش ها هماهنگ هستند که این مسیر گشایش یابد.

نجفی در ارتباط با رفع مشکل معارضین، اذعان داشت: پیمانکار و سایرمجریان طرح، اعلام کرده اند که هیچ مانعی برای تملک اراضی و اتمام کار وجود ندارد.

استاندار البرز با اشاره به پروژه آزاد راه تهران-شمال، تصریح کرد: این مسیر نیز با جدیت دنبال می شود و امیدواریم تا اواخر تابستان سال آینده، مسیر 33 کیلومتری آن تا شهرستانک به بهره برداری برسد.

استاندار البرز همچنین از اجرای مراسم درختکاری امتداد مسیر پروژه همت در پایان اسفندماه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.