به گزارش ایرنا، اکبر سلیم نژاد در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج، افزود: اکنون اعتبارات قابل توجهی در حوزه عمران و فرهنگ به میزان 45 میلیارد تومان پیش بینی شده و برای مصلی ها در کرج و فردیس نیز اعتباراتی اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: اعتباراتی هم به مدارس و مساجد برای بازسازی مسجد و سرویس های بهداشتی اختصاص یافته است.
سلیم نژاد گفت: 85 نوع فعالیت عمرانی و فرهنگی با هدف اجرای هرچه بیشتر طرح های توسعه فرهنگی درکرج پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: توسعه سلامت، ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست، فرهنگسازی و ایمن سازی دربرابر بلایای طبیعی و تقویت باورهای دینی از راهبردهای اصلی و اولویت دار شورای اسلامی شهر کرج به شمارمی رود.
سلیم نژاد خاطرنشان کرد: ارتقاء فرهنگ شهروندی و افزایش دانش شهروندان ، تحکیم بنیان خانواده ، ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی نیز از دیگر راهبردهای مهم فرهنگی به شمارمی رود که مورد پیگیری قرار دارد .
وی اضافه کرد: با احداث گرمخانه نیز تلاش شده تا با همکاری سایر ارگانها و دستگاه های اجرایی بسیاری از معتادان کارتن خواب ساماندهی شوند.
سلیم نژاد یادآورشد: همچنین با هدف ترویج کتاب خوانی با کمک 200 میلیون تومان به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گام های موثری دراین زمینه برداشته شده است.
وی افزود: بسته های راهنمای گردشگری به مبلغ 100 هزار تومان در آستانه سال نو تهیه و تدوین شده که در مجموع 700 میلیون تومان بودجه برای تبلیغات عید نوروز درنظر گرفته شده است.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.