به گزارش ایرنا، محمد رضا فلاح نژاد روز چهارشنبه در نشست شورای اداری نظرآباد افزود: با این حال هیچ کوتاهی و کم کاری از ادارات شهرستان را نمی پذیریم و با دستگاه ها و مدیران کم کار برخورد خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به رقم پایین تخصیص و جذب اعتبارات شهرستان اشاره کرد و گفت:مدیران اداری شهرستان باید با جدیت تمام به دنبال تخصیص و جذب اعتبارات مصوب باشند و در صورت مشاهده هزینه اعتبارات متعلق به شهرستان نظراباد از سوی ادارات کل در خارج از این شهرستان با مدیران کم کار برخورد جدی خواهد شد.
وی از انجام سرکشی و بازدید های سرزده از ادارات خبر داد و بیان داشت : این بازدید ها به صورت محسوس و نامحسوس انجام می شود و با ارزیابی عملکرد مدیران نسبت به ارتقا و توسعه شهرستان تصمیمات مناسب از سوی فرمانداری اتخاذ خواهد شد.
فرماندار نظرآباد گفت: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و رسیدن نوروز دستگاه های خدمات رسان و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی نسبت به آماده سازی سطح شهر و شهرستان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی تلاش کنند.
وی در پایان جلسه شورای اداری نظرآباد از مدیران و اداراتی که در برگزاری هرچه باشکوه راهپیمایی 22 بهمن تلاش کرده بودند با اهداء لوح سپاس قدردانی کرد.
6155/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.