نائب رئیس شورای شهر کرج، جذب درآمدهای نقدی را از اهمیت بالایی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصور وحیدی، صبح امروز در جلسه شورای شهر کرج اظهار داشت: امید حرکت رو به جلو در هر جامعه ای وجود دارد و مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری وجود دارد، باعث شده شورای پنجم در دوره انتقال، فراز و نشیب را تجربه کند.

وی با تاکید اهمیت جذب درآمد نقدی شهرداری، تصریح کرد: لازم است در ماههای آینده سرعت و تلاش مدیران شهرداری و مدیریت شهری، گسترش یابد.

وحیدی با اشاره به حوزه تهاتر، گفت: در این خصوص در شورا، اما و اگر هایی وجود داشت. تهاتر برای فرصت طلب ها ایجاد مساله کرده و یا گاهی به واسطه مسئولیت و سمت خود برای چندمین مورد، کارسازی می کند.

وی تصریح کرد: در حوزه سرمایه گذاری انتظار شورای پنجم بر این است که شاهد تحولات عظیم باشیم و مردم شاهد درآمد سرمایه گذاری باشند.

نائب رئیس شورای شهر کرج، اظهار داشت: در حوزه های گوناگون شهرداری خصوصا در حوزه یک درصد، بعضی از صنایع، از پرداخت درصد شهرداری، ممانعت می کنند و بنا بر شنیده ها مطالبات شهرداری، حدود 200 میلیارد تومان است که حق و حقوق شهرداری پرداخت نشده است لذا اگر شهرداری مطالباتی دارد، مطرح کند و شورا حمایت خواهد کرد. 

وحیدی با اشاره به وضعیت مالی شهرداری، گفت: وضعیت شهرداری در حد مطلوب نیست بلکه در حد معقول است و روزهای شهرداری را پیش می برد. 

وی به کوتاهی سازندگان مناطق مختلف در پرداخت های خود اشاره و بر پیگیری شهرداری بر آن، تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.