به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس،"سردار عباسعلی محمدیان" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهر جدید هشتگرد ، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه سرقت و انجام تحقیقات محلی اطلاع یافتند که 3 نفر سارق با یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به سرقت از اماکن خصوصی کرده اند.

وی افزود: مأموران با بهره گیری از اقدامات پلیسی ، خودروی مورد نظر را در شهرجدید هشتگرد مشاهده و پس از دقایقی تعقیب و گریز ، خودرو را با 3 سرنشین متوقف کردند.

سردار محمدیان با اشاره به دستگیری 3 متهم گفت: متهمان در بازجویی های مأموران لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر 60 فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند و در بازرسی از منزل آن ها مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که در این زمینه یک نفر مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد، گفت: متهمان که دارای چندین فقره سابقه سرقت هستند پس از تشکیل پرونده ، به همراه اقلام مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار محمدیان در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع و مشاهده افراد مشکوک ، مراتب را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند تا به منظور پیشگیری از وقوع جرایم ، نسبت به دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 866090
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.