به گزارش ایرنا، سردارسرتیپ دوم پاسدار بهرام حسینی مطلق روز دوشنبه در سومین یادواره سرداران و 136 شهید تدارکات وپشتیبانی سپاه استان البرز که در حسینیه ثارالله کانون بسیج جوانان سپاه این استان برگزار شد، افزود: همه مردم ایران در تدارک ورساندن امکانات به جبهه های جنگ نقش داشتند و تمام مردم تدارکات چی بودند و کار پشتیبانی می کردند و خداوند هم به این شکل رقم زده که مردم هزینه آمادگی ها را بدهند.
وی گفت: تانک ها و مهمات و تدارکات جنگ انفاق است و این انفاق مردم بود که هم جوان هایشان را فرستادند وهم پشتیبانی کرده و هم هزینه مهمات را می پرداختند و شهدا قدر این انفاق را خوب دانستند و تمام قد از مردم و کشورپاسداری کردند.
حسینی مطلق یادآور شد: شهدای بزرگوار کار را تمام کردند و به بهترین شکل انجام دادند و در این بین شهدای تدارکات جایگاه خاصی داشتند.
وی گفت: دست اندرکاران تدارکات همواره به این فکر بودند که چگونه مهمات و تدارکات و پشت جبهه را تامین کنند اما جدیت و تلاش این عزیزان را در عملیات ها بیشتر حس می کردیم؛ در اوقات عادی بدترین وضع رزمندگان بود ولی در عملیات ها تدارکاتی ها به آب و آتش می زدند و بهترین امکانات و تغذیه در زمان عملیات می رسد و به تبع آن بهترین خون ها هم ریخته می شد.
حسینی مطلق ادامه داد : امروز به برکت این خون های مطهر جمهوری اسلامی با عزت و سربلندی به پیش می رود.
وی افزود: رزمندگان تدارکات و پشتیبانی گمنامانه خدمت کردند و به شهادت رسیدند و نتیجه آن عزت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است که در منطقه می بینیم، امروز به استناد فرمایشات رهبر انقلاب در پاسداری از انقلاب و انقلابی کردن خوب عمل کرده ایم ولی باید به آفت های هم توجه کنیم.
فرمانده اسبق سپاه استان البرز اضافه کرد: در هر جبهه ای که انقلابی عمل کرده ایم و به شهدا اقتدا کرده ایم نتیجه آن را هم دیده ایم.
وی بیان داشت: حدود 30 سال است که از عروج امام (ره) می گذرد می توان گفت در هیچ صحنه ای شکست نخورده ایم و حتی صحنه آن مدافعین حرم هستند که سربلند بیرون آمده ایم.
این فرمانده گفت: اکنون دیگرغصه خرمشهر و هویزه را نداریم بلکه جبهه اسلام هزاران کیلومتر آن طرف تر با جبهه کفر دست و پنجه نرم می کند و جنگ را به خانه دشمن کشانده ایم و منطقه از آن جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی امنیت خود را به هزاران کیلومتر آنطرفتر کشانده و ناامنی را به خانه دشمن کشانده است.
حسینی مطلق بیان داشت: دغدغه دشمن این است که خود را حفظ کند و گروه هایی شکل گرفته اند که دمار از روزگار رژیم صهیونیستی درآورده اند.
وی ادامه داد: اکنون این گروه های انقلابی کابوسی شده اند در کنار رژیم اشغالگر قدس که بزرگترین دغدغه آن ها این شده که آِیا 25 سال آینده را می بینند یا نه که به برکت خون شهدای ماست که فرهنگ دفاع مقدسی ما به کشورهای منطقه رسیده و آنجا دیگر تبدیل به خانه خودی شده و فرهنگ زینبی و ابوالفلی حاکم است.
فرمانده دانشگاه دافوس سپاه افزود: دفاع از حرم و شهدای مدافع حرم یک فرهنگ افتخارآفرین و افتخارآمیز شده و همه می دانند که امروز پای ارزش ها ایستاده ایم و خون می دهیم و این ها عزت و افتخار برای ما به ارمغان می آورد که امروز شاهد این عزت و افتخار هستیم.
وی با بیان اینکه امروز جایگاه رزمندگان و فرماندهان ما در منطقه به شکل دیگری است، اظهار داشت:
این عزت و افتخار مرهون شهدا هست و تا جایی که در این مسیر قدم برداریم و عزت خانواده شهدا را داشته باشیم خدای متعال هم این عزت را برای ما به ارمغان خواهد آورد.
حسینی مطلق به آفت های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از آفت ها برای جامعه این است که برخی موارد مسئولین از مردم فاصله می گیرند که اگر این افت ها برطرف شود جمهوری اسلامی راه خود را عزتمندانه به پیش خواهد برد.
پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام میهمان این مراسم معنوی شدند.
6156 / 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.