به گزارش ایرنا ، محمد علی نجفی روز دوشنبه دردیدار با هیات دولتی لهستانی در استانداری البرز افزود: بخش های اقتصادی ،کشاورزی ، گردشگری و خدمات استان البرز ظرفیت های بسیاری دارد که هرچه بیشتر باید از آنها بهره برد.
وی ادامه داد: بیش از 3هزار و 500 واحد صنعتی و تولیدی را دراین استان فعالیت دارند.
نجفی گفت: فرودگاه و منطقه اقتصادی پیام از جمله این پتانسیل ها به شمارمی رود هیات های تجاری خوب هستند ولی وقتی تجار در بخش های مختلف وارد شوند می توانند زمینه های افزایش مبادلات تجاری را فراهم کنند .
وی با اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر با هیات های تجاری خارجی گفت: توانمندی های بالای البرز فرصت مناسبی برای همکاری های بیشتر در بحث های اقتصادی و گردشگری است.
استاندارالبرزافزود: افرادی که دنبال ایران هراسی بودند در مجامع بین المللی تلاش هایی داشتند که به رغم این تلاش ها امروز شاهد آن هستیم که نگاه د نیا به ایران اسلامی فرق کرده است.
وی خاطرنشان کرد: نگرانی این افراد آن بود که ایران اسلامی اندیشه انقلابی دارد و می خواهد استقلال خود را حفظ کنند اما هرگز به آرزوی خود برای از بین بردن انقلاب اسلامی نخواهند رسید.
وی ادامه داد: به همین دلیل در مجامع بین المللی نمایش راه می اندازند تا ایران اسلامی را با چهره منفی نشان دهند ولی مردم دنیا ایران اسلامی را به خوبی شناخته اند .
استاندار البرز اظهار امیدواری کرد: این هیات لهستانی با خاطرات خوب در ایران و البرز همراه با برنامه ریزی هایی که می شود بتواند همکاری های بیشتر را دنبال کند .
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.