مدیر منطقه 7 شهرداری کرج بر ضرورت پرداخت به موقع حقوق کارکنان و پیمانکاران و لزوم تحقق درآمدهای پایدار شهرداری، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیته درآمدی واحدهای منطقه 7 شهرداری کرج با حضور معاونت های اداری و مالی، معماری و شهرسازی، خدمات شهر، عمران، ترافیک وحقوقی، مدیران بازرسی و حراست و مسئول درآمد برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر ارائه گزارشات فعالیت های معاونت ها، به بررسی وضعیت درآمد شهرداری پرداخته شد و اعضای کمیته پیشنهادات خود را در زمینه افزایش درآمد در سال جاری بیان کردند.

مدیر منطقه 7 شهرداری کرج خواستار همفکری و تلاش جهت ارتقاء بخش درآمدی و ارائه خدمات بهینه همراه با تکریم ارباب رجوع شد و بیان کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم، پرداخت حقوق کارکنان و پیمانکاران و همچنین جذب بودجه سالانه جلسات کمیته درآمدی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تقویت ظرفیت های درآمدی این منطقه برای شکوفایی و توسعه محلات از اولویت های کاری می باشد، خواستار پیگیری بیش تر مسئولین منطقه برای ارتقاء درآمدها شد.

نادربیگی بر بهبود روش های کسب درآمدهای نقدی و غیرنقدی و نیز وصول بدهی تاکید کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی بر اساس پتانسیل ها و سرمایه های منطقه 7 برای تحقق درآمدهای پایدار و ناپایدار به منظور خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از اولویت های شهرداری کرج می باشد.

این مسئول ضمن خوش آمدگویی و تبریک به سرپرست جدید معاونت عمران، از وی خواست تا با هماهنگی های نیروهای عمران اقدامات لازم را در رابطه با پروژه های این معاونت با برنامه ریزی مناسب انجام دهد.

نادربیگی خاطرنشان کرد: ارائه آمار دقیق صنوف فاقد پروانه کسب، ارسال مجدد پرونده های مطروحه، بروز رسانی واحدهای صنفی و معرفی املاک نیمه کاره جهت محاسبه عوارض نوسازی با هماهنگی واحدهای خدمات شهر، نوسازی و درآمد و رسیدگی ویژه به پرونده های مهم موضوعات نیازمند پیگیری هستند.

وی در پایان با اشاره به پتانسیل های درآمد زایی در شهر، بر استفاده مناسب از آن جهت تحقق بودجه مصوب تاکید کرد و گفت: همکاری و تلاش تمام واحدها به منظور وصول مطالبات معوقه و نیز استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود جهت تحقق آن، الزامی می باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.