به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته کلانشهر کرج با عطر شهادت رادمردانی عجین شد که برای دفاع از دین و سرزمین در دل سیاهی شب و زیر آماج گلوله های آتشین قدرت های بزرگ شرق و غرب به سپاه دشمن یورش بردند تا ایران و ایرانی جاودان بماند.
امروز البرز در حزن و اندوه 9 رز منده دلیر و شجاعی بود که حتی برای دفاع از دین ، ارزش ها و سرزمین پاکان از خود نام ونشانی برجای نگذاشته بودند و درواقع فرزندان کل امت شدند.
امروز نماز جمعه کرج با سیل گریه های امت حزب الله در سوگ فرزندان بی نام ونشان روح الله همراه شد و قامت های تکیده شده شیرمردان دفاع مقدس ، در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س ) ، عاشورای دیگری به وجود آورد.
البرز این روزها میزبان شهدای گرانقدری است که هیچ مطالبه دنیایی نداشتند وهرآنچه که داشتند برای تمام ارزش های الهی دادند و بی نام و نشان و بی ادعا به آسمان ها رفتند تا در آشیانه جانان آرام بگیرند.
انبوه جمعیت نمازگزاران و دیگر اقشار مردم شهید پرور کرج روز جمعه پیکر های پاک و مطهر 9 شهید گمنام دفاع مقدس را از مصلی نماز جمعه تا میدان توحید این شهر تشییع کردند.
در مراسم تشییع این شهدای تازه تفحص شده، هزاران تن از قشرهای مردم و مسئولان آمدند تا مقدم لاله های خونین دفاع مقدس را گرامی بدارند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سخنران مراسم تشییع شهدای گمنام در کرج بود که گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع این عزیزان نشانه حاکمیت فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در جامعه است.
سرهنگ حمید رضا گرامی گفت: پیکرهای 2 تن از این شهدا درشهر تنکمان ، 2 شهید در بخش دوز عنبر شهر کوهسار، یک شهید در پژوهشگاه مواد و انرژی مشکین دشت فردیس، 2 شهید در شهرک وحدت و 2 شهید در سهرابیه کرج به خاک سپرده خواهد شد.
مراسم وداع با این شهدای والامقام در مناطقی از استان البرز در روزهای آینده ادامه دارد.
7411/ 6155خبرنگار: سیده فرناز مرتضوی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.