مهدی ملاحسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به همین منظورستاد استقبال ازبهار در اشتهارد فعال شده و با فراهم کردن ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی ویژه شهروندان و مسافران نوروزی فعالیت خود را از امروز آغاز کرد.
وی افزود: لکه گیری آسفالت، جمع آوری نخاله ها، رنگ آمیزی جداول ، شست و شوی معابر و میادین و احداث سرویس بهداشتی در پارک دانشجو، تعمیر و تجهیز سرویس های بهداشتی ورودی و خروجی شهر و بوستان ها از جمله برنامه های این ستاد است.
ملاحسنی ادامه داد: کاشت گل های فصلی در میادین و بلوارها، چیدمان سفره هفت سین، چاپ نشریه و چاپ بنرهای مناسبتی و راهنمای مسافران نوروزی از دیگر برنامه های ستاد استقبال از بهار این شهرداری به شمار می رود.
شهردار اشتهارد، ساماندهی و یکپارچه سازی توزیع میوه های شب عید در دو مکان زمین فوتبال جنب سالن ورزشی الغدیر و ساختمان قدیم مخابرات جنب بانک صادرات و اجرای طرح همیار طبیعت با مشارکت شهرداری، آموزش و پرورش و محیط زیست به مناسبت روز درختکاری را از برنامه های شهرداری در ماه پایانی سال اعلام کرد.
این مسئول گفت: انتظار می رود با اجرای چنین برنامه هایی بتوان گامی مفید و موثر در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و استقبال از آغاز بهار طبیعت در این شهر برداشت.
شهرستان 35 هزار نفری اشتهارد به دلیل برخورداری از طبیعت زیبا و آثار تاریخی و زیارتی یکی از مناطق گردشگر پذیر استان البرز استان البرز است.
این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در مسیر مسافران استان های غرب کشور و شهرک های صنعتی یکی از پرترددترین شهرستان های استان محسوب می شود.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.