محمدجواد کولیوند در جریان راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن در کرج در گفت و گو با ایرنا، افزود: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن با حضوری پر شور و گسترده به دشمنان اعلام کردند که به انقلاب اسلامی تعلق‌خاطر دارند و پای کارند.
وی با اشاره به اینکه دهه فجر هر ساله ارتباط بین نسل انقلاب و نسل جدید را تحکیم می بخشد، خاطرنشان کرد: شعار دهه فجر امسال سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار هم جانبه و اقتصاد مقاومتی بود که به لطف خداوند رحمان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همه برای تحقق آن تلاش کردند.
وی بیان کرد: در تاریخ رشادت‌های ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) برای به ثمر نشستن انقلاب به ثبت رسیده است، لذا برای پیشگیری از هر گونه آفت به این انقلاب باید بستر مناسب برای آشنایی و تبیین انقلاب اسلامی به نسل چهارم انقلاب فراهم آید.
وی تصریح کرد: باید نسل نو دستاوردهای نظام اسلامی را درک کند تا بتواند پاسدار ارزش ها و دستاوردهای آن باشد که این مهم نیاز به کارکرد بیشتری در حوزه فرهنگی با رویکرد جهادی دارد.
وی اضافه کرد: در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی مردم ایران با وحدت و انسجامی انقلابی اعلام کردند که اجازه نمی دهند دشمنان از تفرقه‌ها و اختلاف ‌سلیقه‌ها در داخل کشور برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره برداری کنند.
این نماینده مجلس ادامه داد: نفوذ و رخنه دشمن برای کشور خطرناک است که می طلبد با هوشیاری همه تابع رهبر معظم انقلاب باشیم.
کولیوند یادآور شد: بیان دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب در زمینه‌های خودباوری، استقلال، اراده جوانان در عرصه‌های مختلف، هویت بخشی به ملت ایران، احیای فرهنگ دینی و شهادت‌طلبی را در پی دارد که این مهم موجب امید و شادابی در بین افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان می شود.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.