منوچهر اتابکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را با پاسداشت جانفشانی های رهبر آزاده و وارسته انقلاب و یاران و همراهان از جان گذشته ایشان را گرامی میداریم.
وی اظهار کرد: آرمانهای مبارزان سلحشور و انقلابی همانا مقابله با ظلم و وابستگی و بی عدالتی و کسب آزادی ها و احیای کرامت انسانی در قالب تعالیم ناب اسلامی بود که خونهای فراوانی برای تحقق آن ها نثار گردید.
وی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه را نقطه عطف تاریخ مبارزات مردم ایران در راستای حق حاکمیت بر سرنوشت خویش دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک هدیه الهی برای مردمی است که در راه خدا و دفاع از حقوق انسانی خود، پایمردی کرده و از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
وی بیان کرد: ملت ایران در این راهپیمایی می آیند تا در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ' 22 بهمن ' با حضوری گسترده ، برگ زرین دیگری را به کارنامه خود بیافزایند.
وی خاطر نشان کرد: مردم ایران با حضور گسترده، منسجم و وحدت آفرین خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به پاسداری از نهالی پرداخته اند که خود آن را ایجاد و در مراحل مختلف با حضور در صحنه از آن پاسداری کرده اند.
وی تصریح کرد: انجمن اسلامی معلمان ایران نیز در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچون گذشته در کنار مردم رشید ایران قرار گرفته است تا در این همایش ملی به رسالت خود عمل کند.
وی اضافه کرد: انجمن اسلامی معلمان البرز نیز ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنایت به حساسیت شرایط جهانی و منطقه ای از عموم هموطنان آزاداندیش ، از همه ی اقشار به ویژه معلمان و دانش آموزان برای حضوری یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن 96 دعوت بعمل آورد.
وی تاکید کرد: در این روز معلمان و دانش آموزان ایران هم صدا و هم قدم با سایر اقشار مردمی پرچم مقدس جمهوری اسلامی را برافراشته و بار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق می کنند.
استان البرز بیش از 50 هزار معلم شاغل و بازنشسته و 459 هزار دانش آموز دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.