به گزارش ایرنا، علیرضا مساعد عصر شنبه در حاشیه مراسم گلنگ زنی خانه کشتی مشکین دشت ضمن تبریک دهه فجر با اشاره به اهمیت ترویج اشاعه فرهنگ ورزش در جامعه، افزود:مشکین دشت یکی از شهرهای قهرمان پرور استان البرز است و این مهم نشان از اهمیت توجه به ورزش در مشکین دارد.
وی با اشاره به وجود نخبگان ورزشی در مشکین دشت، بر لزوم افزایش سرانه های ورزشی در سطح شهر تاکید کرد و گفت: امید داریم با ایجاد ساخت خانه کشتی در مشکین دشت شاهد جذب ورزشکاران به این شهر باشیم.
وی فرهنگ سازی توسعه ورزش را یکی از مهمترین برنامه های شهرداری مشکین دشت است عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش بر این است تا با گسترش فضاهای ورزشی و مشارکت بخش خصوصی در حوزه ورزش بتوانیم گام های موثرتری برای مشکین دشت برداریم.
شهردار مشکین دشت گفت: شهرداری درصدد است تا امکانات لازم برای انجام فعالیت های ورزشی و تفریحی ارزان برای جوانان این شهر فراهم کند.
مساعد با بیان اینکه خانه کشتی مشکین دشت با هزار و 300 متر مربع زیر بنا دارای بخش اداری و ورزشی است، تاکید کرد: یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای ساخت این خانه در نظر گرفته شده است که 750 میلیون تومان در فاز اول و سال جاری توسط شهرداری پرداخت می شود و 750 میلیون تومان نیز سال آینده برای تکمیل این پروژه اختصاص داده خواهد شد.
به گفته وی خانه کشتی مشکین دشت حداکثر تا 15 ماه آینده بهره برداری می شود.
شهرداری مشکین دشت دارای دو سالن ورزشی،چهار زمین چمن مصنوعی و یک استخر می باشد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.