به گزارش ایرنا،فرماندار فردیس در آیین کلنگ زنی کتابخانه شهرک بعثت و خانه کشتی مشکین دشت، ضمن تبریک دهه فجر و فرارسیدن یوم الله22بهمن، گفت: عملیات ساخت کتابخانه شهرک بعثت و خانه کشتی مشکین دشت با هدف ارتقاء سرانه های فرهنگی و آموزشی در شهرستان فردیس اجرایی شد.
ابوالفضل اینانلو در ادامه با بیان اینکه بیش از 15 ماه برای کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی کتابخانه بعثت زمان تعیین شده است، افزود: از اداره تملک و دارایی برای این پروژه حدود یک میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.
وی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه خانه کشتی مشکین دشت از سوی شهرداری این شهر تامین می شود، اظهار داشت: امید داریم بتوانیم این دو پروژه را در دهه فجر سال آینده به بهره برداری برسانیم.
اینانلو در بخش دیگری سخنان خود اشاره به یوم الله 22 بهمن ماه، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی است به همین منظور مسئولان باید در راستای افزایش سرانه های فرهنگی اقدام کنند.
به گفته فرماندار فردیس، ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان جمهوری اسلامی نشان می دهد که انقلاب را دوست دارد و پای آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب ایستاده است.
رئیس شورای شهر مشکین دشت در این مراسم از تخصیص 5 هزار متر زمین در روستای فرخ آباد و 2 هزار متر زمین در ابراهیم آباد مشکین دشت برای ساخت 2 مدرسه خیر ساز خبر داد و گفت: اهمیت کتاب و کتابخوانی بر هیچکس پوشیده نیست و شورای شهر مشکین دشت در راستای افزایش سرانه های آموزشی این شهر اقدامات لازم را انجام می دهد.
حمدالله شعبانپور با بیان اینکه می خواهیم پروژه های کلنگ زنی شده را در دهه فجر آینده افتتاح کنیم، افزود: 30 درصد بودجه پیش بینی شده برای کتابخانه شهرک بعثت از سوی برنامه تملک و دارایی تحقق یافته است.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.