به گزارش ایرنا، سپاه امام حسن مجتبی (ع) ، جامعه روحانیت،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، بسیج دانشجویی، فرمانداری ها و استانداری البرز دربیانیه های خود در سی و نهمین سالگرد پیروزی غرورآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در طلیعه چهلمین فجر ' استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی' از مردم استان خواستند با عزمی راسخ، استوار و پابرجا به استواری البرز و با گام‌های بلند به بلندای حقیقت تاریخ، در صفوفی متحد و یکپارچه، همدل، همگام و همصدا، لبیک‌گویان به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن با آرمان‌های والای امام راحل عظیم‌الشأن و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و راه شهدا و امام شهیدان را ادامه دهند.
دربخشی از این بیانیه ها آمده،ملت انقلابی ایران در حالی گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن می‌گیرد که انقلابشان از متن توده‌های محروم نشأت گرفته و با رشادت و شهادت‌طلبی و پیروی از سلاله حسین (ع) بسیاری از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغییرات بنیادین کرد.
امروز با گذشت 4 دهه از این معجزه تاریخی و در آستانه ورود انقلاب اسلامی به دوران جدیدی از حیات بالنده‌اش، چشم امید دوستان و چشم طمع دشمنان، همچنان در حال پایش و سنجش میزان پایبندی انقلاب، فرزندان و رهروان آن به شعارهای اولیه از «عدالت» و «حاکمیت مستضعفان» گرفته تا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است.
خورشید طلیعه سی و نهمین فجرپیروزی در آسمان ایران اسلامی درحالی نورافشانی می کند که سی و نه سال از رشادت های مردمی که درنفی استبداد طاغوت و استقرارنظام اسلامی از بذل جان خویش نیز دریغ نورزیدند، می گذرد. در طی این سال ها روز به روز بر دشمنی دشمنان با ملت سرافراز ایران که قهرمستکبران را بر ذلت لبخند آنان ترجیح دادند و استقلال و آزادی خویش را با نثار خون سرخ خود خریدند، افزون می شود.
امروز با وجود خصومت‌ها و کینه‌ورزی‌های شیطان بزرگ و اذنابش، ملت رشید ایران، به برکت نظام جمهوری اسلامی و زعامت ولی فقیه از بلوغ سیاسی برخوردار شده است به نحوی که توطئه و مکر دشمنان را به خوبی تشخیص داده و با بصیرت خود اجازه تحقق خواست آنان در سرزمین اسلامی‌مان را نخواهند داد. مردم ما بر این نکته واقفند که همچنان مقاومت، هوشیاری، همبستگی و اتکال به خداوند، سرمایه بزرگی است که برای دستیابی به آینده‌ای روشن بدان نیازمندیم.
پیام روشن راهپیمایی امسال این است که آمریکا، شیفتگان او و واهمه به دل راه دهندگان از او بدانند ملت ایران، همان گونه که در تاریخ پرافتخار انقلاب بارها و بارها نشان داده است، نه از تهدیدهای توخالی هراسی به دل راه می دهد، و نه تردیدی در پیگیری آرمان های الهی انقلاب و بکارگیری توان و ظرفیت های داخلی به خود راه می دهد و این بار یقین دارد راه استقامت به برافراشته شدن خیمه اقتصاد مقاومتی و مأیوس ساختن دشمنان انقلاب برای همیشه خواهد انجامید و قله های موفقیت دنیا و آخرت به دست با کفایت فرزندان این انقلاب فتح خواهد شد.
اکنون و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ،و در ایامی که از عطر نام و توسل به حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام الله علیها) سرشار است، برای بزرگترین و مردمی ترین جشن پیروزی در جهان ، در روز ۲۲ بهمن حاضر خواهیم شد.
همچنین دراین بیانیه ها تاکید شده، 22 بهمن یادآورشعارهایا اصلی انقلاب یعنی استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی، یادآور لحظات شیرین همراهی و همکاری ملت سربلند ایران تحت لوای ولایت مطلقه فقیه و رهبری پیامبر گونه ی حضرت امام خمینی(ره) است.
مسئولان باید قدر این ملت فهیم و با بصیرت را دانسته و از هیچ خدمتی مضایقه نکنند ، قطعا چنین حضوری باردیگر دشمنان اسلام و یاوه گویان جاهل به ویژه رئیس جمهور نابخرد آمریکا را ناامید خواهد ساخت و مشتاقان عدالت را امیدوار و بار مسئولیت حراست و حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی را بر دوش مسئولان سنگین تر خواهد کرد.
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.