ابوالفضل فلاح روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این سرمایه گذاری در حوزه های مختلف بوده، اظهار داشت: تولید ناخالص داخلی در استان به قیمت جاری و برآمده از مصوب سرماهی گذاری حدود 50 هزار میلیارد تومان است و با توجه به مشکلاتی از قیبل تحریم ها بیشتر سرمایه گذاری خارجی در استان در بخش های کوچک و متوسط بوده است.
وی با اشاره به اینکه 90 درصد درآمدهای استان برگرفته از مالیات است، گفت: در 10 ماهه سال جاری، 94 درصد از درآمدهای استان البرز محقق شده است.
فلاح در ادامه با بیان اینکه وزیر اقتصاد و دارایی از ابتدای سال جاری ماده 251 قانون مالیات های مستاقیم را به استان ها تنفیذ کرده، خاطر نشان کرد: بر همین مبنا تا سقفاشخاص حقوقی 500 میلیون تومان و اشخاص حقیقی 50 میلیون تومان بررسی می شو.
وی با اشاره به اینکه البرز در بخش ای سی تی در کشو.ر شاخص است گفت: در شاخص فلاکت که جمع بین شاخص بیکاری و تورم است از شاخص 45.1 در سال 92 به 21.4 در سال جاری این شاخص کاهش یافته است.
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به سیستم اوراق تسویه در استان اشاره و افزود: بر مبنای این سیستم، میزان بدهی های دولت و بخش خصوصی تهاتر می شود که تاکنون 11 مورد اوراق تسویه خزانه در البرز با لغ بر 105 میلیارد تومان صادر شده است.
فلاح با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی 6 پروژه برای اداره کل اقتصاد و دارایی استان تعریف شده است، بیان داشت: تعداد زیادی از این پروژه ها طبق برنامه پیشرفت داشته اند و پیشرفت برخی نیز به 100 درصد رسیده است.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.