به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ اکبر بهنام‌جو در دیدار با مردم مشگین‌شهر اظهار داشت: شاه کلید توسعه استان توجه به سرمایه انسانی ارزشمند و ایجاد امیدواری و تامین امنیت سرمایه‌گذاری است و با این امر می‌توان زمینه‌ساز توسعه در استان شد.

وی با بیان اینکه با تقویت زیرساخت‌ها باید درآمد سرانه مردم مشگین‌شهر افزایش یابد، تصریح کرد: مشگین‌شهر قطب کشاورزی و گردشگری است و باید از ظرفیت‌ها و مواهب طبیعی این شهر استفاده کرد تا زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر و افزایش درآمد مردم منطقه شد.

استاندار اردبیل با تاکید بر افزایش میانگین مدت اقامت مسافران به بیش از دو روز گفت: با اجرای طرح زمستان بیدار و با تقویت و توسعه صنعت گردشگری می‌توان زیرساخت‌های این شهرستان را ارتقا داده و زمینه افزایش درآمد سرانه مردم این منطقه را فراهم آورد.

بهنام‌جو بیان کرد: رایزنی‌ها و هماهنگی‌های لازم با مسئولان کشوری برای ترویج و آموزش پزشکی آبدرمانی انجام شده است که با این امر می‌توانیم توسعه هر چه بیشتر حضور گردشگران و مسافران در آبدرمانی‌های استان را فراهم آورده و رونق صنعت گردشگری را در حوزه سلامت شاهد بود.

وی توسعه استان اردبیل را در محوریت گردشگری دانست و افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری که در سطح استان اردبیل وجود دارد با بهره‌گیری مناسب و شایسته از این توانمندی‌ها می‌توانیم توسعه هر چه بیشتر استان را شاهد بود که باید مسئولان به این حوزه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 854141
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.