سرپرست اداره تحقیق و توسعه شهر الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از راه اندازی سامانه ویترین شهروندی در اتوبوس های کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، حسین کریم‌پناه سرپرست اداره تحقیق و توسعه شهر الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج عصر امروز اظهار داشت: سامانه ویترین شهروندی با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی و افزایش آگاهی شهروندان از اقدامات مجموعه مدیریت‌شهری راه‌اندازی می‌شود.

وی در تشریح عملکرد سامانه عنوان کرد: خدمات آموزش شهروندی از طریق کتاب صوتی و نیز با بهره‌گیری از امکانات فضای مجازی همچون اینستاگرام و تلگرام مدیریت‌شهری از طریق اینترنت رایگان به شهروندان ارائه می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: شهروندانی که از اتوبوس برای مسافرت‌های درون‌شهری استفاده می‌کنند می‌توانند از طریق تلفن‌همراه خود از این سامانه بهره برداری کنند.

کریم‌پناه با اشاره به اینکه این سامانه با همکاری سازمان‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرهنگی و حمل‌ونقل بار و مسافر شهری شهرداری‌کرج به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ابتدا این سامانه به‌صورت پایلوت روی 10 اتوبوس نصب می‌شود و در صورت موفقیت طرح، سامانه یاد شده روی تمامی اتوبوس‌ها نصب خواهد شد.

وی افزود: این طرح در خانه استارتاپ در حال اجراست و کسانی که به این محل مراجعه می‌کنند می‌توانند از امکانات سامانه ویترین شهروندی بهره مند شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.