در این بیانیه که یک نسخه از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: سی و نهمین طلیعه نور، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور ولایتمداری های مردان و زنانی بود که لبیک گویان، همانند سرباز وقت شناس پا به فرمان ولی وقت خود کوبیدند و جان و مال خود را کف دست گرفتند تا رژیمی که از اسلام دور بود را خاک کنند.
با انقلاب اسلامی ایران، اسلام تجدید حیات نمود و چشم امید تمامی مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.
در پرتو انقلاب اسلامی، ملت ایران به استقلال کامل سیاسی دست یافت و از عزت ملی برخوردار گشت، انقلاب اسلامی به دوران سیه روزی، سرخوردگی تاریخی و تحت سلطه اجانب بودن ملت ایران پایان داد و طعم آزادی واقعی را به او چشانید.
به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران در پرتو ایمان به خداوند به خودباوری و اعتماد به نفسی حیرت انگیز دست یافت که در پرتو آن توانست توطئه های بزرگ و فتنه های عظیم علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را، یکی پس از دیگری با شکست مواجه سازد.
در ادامه بیانیه سازمان بسیج رسانه استان البرز، ضمن تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح آن مقام معظم رهبری، آورده شده : ما ملت ایران اسلامی، دختران و پسران با ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب سید علی خامنه ای پیمان می بندیم که وفادار ترین سربازان این مرز و بوم بمانیم، از هیچ جبهه سخت و نرمی نهراسیم و با تدبیر و هوشیاری از مرزهای اسلام و کشورمان دفاع کنیم.
امروز ما جوانانی که مخاطبان رشادت ها و دلیری های پدران مان هستیم به پاس فداکاری های آنها و هزاران شهیدی که کشور را از کثیفی های طاغوت تطهیر کردند قامت افراشته و دست های مشت شده مان را بالا می بریم و بانگ مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر مخالفین اسلام رابر می آوریم.
در بخش پایانی این بیانیه آورده شده: بی شک و با یقین ما صاحبان قلم، به همان سوگند مبارک نون والقلم کمر قلم مان را استوار برای انقلاب نگه خواهیم داشت و با تیزی آن چشم حسودان اسلام را کور خواهیم کرد و هر شب تیتر ((ما سربازان جان بر کف سیدعلی خامنه ای هستیم)) را در پس مغزمان تکرار می کنیم تا هر طلوع با هوشیاری رساندن پرچم اسلام به دست صاحب الزمان(عج) بیدار شویم.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.