به گزارش ایرنا، امیر غفرانی عصر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی شهرستان فردیس در محل فرمانداری این شهرستان، افزود: تا پیش از این اداره ورزش و جوانان در قالب نمایندگی فعالیت می کرد که با تصویب سازمانی امور اداری و استخدامی کشور اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس ارتقاء یافت.
وی ادامه داد: ساختار اداری این اداره شامل رییس، معاون، کارشناس امور ورزش، کارشناس امور بانوان، کارشناس امور جوانان است.
وی اظهار داشت: قهرمانان ملی ورزشی بسیاری در سطح استان البرز وجود دارند که قهرمانان فردیسی سهم بزرگی از آن را به خود اختصاص می دهند.
غفرانی گفت: تجلیل از قهرمانان ورزشی استان البرز در دستور کار این اداره کل قرار دارد و باید این قهرمانان ملی در جامعه معرفی و الگوسازی شوند.
غفرانی افزود: 48 هیئت استانی و 150 هیئت شهرستانی مطالباتی دارند که باید از ظرفیت های استان و شهرستان ها برای تامین مطالبات آنها باید استفاده شود.
وی اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه فجر 452 برنامه ورزشی و 120 برنامه در حوزه جوانان در سطح استان اجرا می شود که بخشی از این برنامه ها هم مربوط به فردیس است.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس نیز گفت: 800 میلیون تومان بودجه برای ساخت خانه جوان فردیس اختصاص یافت که پیگیر واگذاری 400 متر مربع زمین برای احداث آن از سوی اداره کل راه و شهرسازی هستیم.
داود عزیزی افزود: طرح پیشگیری از آسیب های فضای مجازی با مشارکت اداره ارشاد فردیس و سازمان های مردم نهاد آماده شده و ابلاغ می شود.
عزیزی گفت:مجمع خیرین ورزشیار و مجمع خیرین ازدواج جوانان در این شهرستان راه اندازی می شود.
وی به اجرای المپیاد ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: این المپیاد در 10 رشته ورزشی در این شهرستان برگزار می شود.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.