سید فتح اله هاشم نژاد روز سه شنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: بعد از بارش شدید برف در نیمه شمالی کشور از جمله شهرستان کرج و راه های مواصلاتی استان البرز از روز شنبه هفته جاری نیروهای امدادی کرج آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان شدند.
وی اضافه کرد :بارش برف سنگین از روز شنبه باعث مسدود شدن راه های مواصلاتی از جمله اتوبان کرج -تهران و جاده کرج- کندوان شد که سبب شد تعدادی از شهروندان به بدلیل همراه نداشتن تجهیزات ایمنی کافی ,نقص فنی خودرو در این محورها گرفتار شوند.
وی با اشاره به گرفتار شدن مسافران در محورهای ارتباطی شهرستان کرج گفت : امدادرسانی و کمک به رها سازی خودروهای گرفتار و توزیع تغذیه اضطراری شامل170 کیلوگرم خرما و کشمش، 5 هزار بسته بیسکویت و 2هزارو 600 بطری آب معدنی توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمرانجام شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش شدید دما و یخبندان معابر،رانندگان خودرو های خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با دنده سنگین رانندگی کنند.
هاشم نژاد گفت:در زمان حاضر 3 تیم امدادی در مرکزشهرستان کرج آماده باش هستند تا در صورت نیاز و در اسرع وقت به شهروندان. امدادرسانی نمایند.
وی از هموطنان و همشهریان خواست : در صورت نیاز به کمک با شماره 112 (ندای امداد) تماس بگیرند.
براثر بارش برف سنگین در محورهای مواصلاتی استان البرز مشکلاتی برای مسافران به وجود آمد که تیم های امدادی هلال احمر در کمک رسانی به این حادثه دیدگان فعالانه وارد میدان شدند.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.