محمد علی نجفی صبح یکشنبه در جریان بازدید از نقاط مختلف کرج به دنبال بارش برف سنگین در 24 ساعت گذشته در گفت و گو با ایرنا، افزود: معاون اول رئیس جمهوری با اینکه خود در ماموریت بودند درتماس تلفنی مسائل و مشکلات موجود به ویژه موضوع توقف خودروها در بزرگراه تهران- کرج و آزادراه های البرز را مورد پیگیری قرارداده و دستورات لازم را برای تسریع در رسیدگی به امور صادر کرد.
وی ادامه داد: از اول وقت شنبه به دنبال آغاز بارش برف نشست مدیریت بحران به ریاست استاندارالبرز برگزارشد و به تمام دستگاه های خدماتی ،امدادی و شهرداران ،فرمانداران تاکید شد باید حضور موثری داشته و سریع مشکلات را حل کنند.
وی با اشاره به لغو مرخصی تمام نیروهای مسئول در البرز تا یک هفته گفت: تمهیدات لازم در خصوص تامین سوخت مورد نیاز و ذخیره مواد غذایی،گاز و برق اندیشیده شده وجای نگرانی نیست.
وی با اشاره به تلاش های گسترده بخش های مختلف استان البرز نظیر نیروهای خدماتی، امدادی ،پلیس، راهداری و راهور تاکید کرد: به رغم تمام تلاش های صورت گرفته باز هم کاستی هایی وجود دارد و شدت برف در 10 سال اخیر بی نظیربوده ، بویژه در بزرگراه تهران - کرج باعث توقف چند ساعته خودروها شده است.
وی اضافه کرد: تلاش تمام نیروها برای بازگشایی کامل معابر درون و برون شهری و کنترل شرایط موجود ادامه دارد.
1535/6155خبرنگار:داریوش غفاری انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.