رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی البرز روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، گفت: در این رقابت ها که عصر جمعه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، اتومبیلران هایی از استان های مازندران، مرکزی، تهران، گیلان و البرز، به رقابت پرداختند.
اردشیر درویشی با بیان اینکه البرز، قطب موتورسواری و اتومبیلرانی کشور است اظهار داشت:ورزشکاران این استان با پشتکار در حال تمرین هستند ومانیز در راه این پیشرفت زمینه های مناسب را تا حد توان فراهم می کنیم.
وی اضافه کرد: با وجود توانایی های بسیار بالای البرز در این رشته ورزشی و برگزاری مسابقات کشوری، یک پیست مناسب در استان برای موتورسواری و اتومبیلرانی وجود ندارد.
درویشی با اشاره به برنامه های چهارساله این هیات گفت: تاسیس مدرسه موتور سواری و اتومبیلرانی، احداث پیست بین المللی سافاری و طبیعت گردی، ایجاد نمایشگاه و فروشگاه دائمی تجهیزات خودرو و برگزاری مسابقات مستمر قهرمانی کشور از سرفصل های برنامه چهارسال آتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز است.
در این رقابت که به مدت یک روز برگزار شد، محمدرضا روحی از استان البرز ،محمد جعفری از تهران و میلاد گودرزی از استان مرکزی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
7414/1535خبرنگار: وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.