به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حسین پیرموذن در سیزدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار کرد: در اردبیل طرح‌های آمایشی و نیازسنجی ایجاد واحدهای تولیری تدوین نشده که همین امر سبب سردرگمی سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی شده است.

وی با اشاره به اینکه در چهار نقطه ورودی شهر اردبیل نیازمند ایجاد واحدها و مجتمع های خدماتی هستیم، افزود: در ورودی‌های اردبیل از سمت آستارا، خلخال و شمال استان نیارمند ایجاد این واحدها و مجتمع‌های خدماتی در راستای رفاه عمومی و گزارشگران هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با تاکید بر اینکه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی نیز بر طراحی و تدوین طرح‌های آمایشی تاکید خواهد شد، اضافه کرد: اشتیاق برای حل معضلات واحدهای تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری بسیار بالاست که این امر نشان می‌دهد این کمیته توانسته است نیارها و معضلات واحدهای تولیدی را با ارائه راهکارهای منطقی حل و فصل نماید.

پیرموذن فعالیت کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری را در استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: حل معضلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران ضروری است و مسئولان ذیربط و دستگاه‌های متولی به طور منصفانه وارد عمل شده تا شاهد ایجاد اشتغال پایدار در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی در اردبیل باشیم.

در این جلسه مشکلات چهار واحد تولیدی احداث واحد خدمات رفاهی و پذیرایی بین راهی، پروژه مسکونی آروین در سرعین، شرکت دامداری توچال پروار سبلان و طرح رستوران و تالار در حومه شهرستان گرمی بررسی شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 847440
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.