رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از تولید بیش از چهار هزار و 300 تن آسفالت در اجرای طرح بهبود نگهداشت سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، احمدرضا خلوصی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج پیش از ظهر امروز در جلسه مدیران شهری کرج  اظهار داشت: در راستای اجرای طرح بهبود نگهداشت سطح شهر، میزان آسفالت مورد نیاز جهت بهسازی، اصلاح معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی مناطق مختلف در این طرح توسط کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری کرج تأمین شده است.

وی از تولید بیش از چهار هزار و 300 تن آسفالت در اجرای طرح بهبود نگهداشت سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح بهبود نگهداشت سطح شهر که این هفته به میزبانی منطقه یک شهرداری کرج برگزار شد، میزان 518 تن و 20 کیلو گرم آسفالت در این منطقه تولید و جهت توزیع در اختیار این منطقه قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 90 درصد از این طرح در مناطق 1،2،4،5،6،7،9،11،12 شهر کرج اجرایی شده که بر این اساس کارخانه آسفالت سازمان عمران میزان بیش از چهار هزار و 300  تن آسفالت را با به کارگیری تمام توان، تولید کرده که این میزان آسفالت تولیدی در این مناطق مورد بهره برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.