حمید علی مددی روز جمعه در گفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: این خادمیاران با پایان یافتن دوره 6 ماهه خادمیار آزمایشی از امروز29دی ماه در قالب گروه های 20 نفره بصورت هفتگی برای گذراندن آموزش نهایی و دریافت نشان خادمیاری رتبه 3 به مشهد مقدس آغاز شدند.
وی اضافه کرد: این افراد پس از گذراندن کلاس آموزش حرم شناسی و آزمون خادمیاری مفتخر به رتبه 3 خادمیاری خواهند شد.
جانشین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان البرزگفت: این افراد پس از قبولی در آزمون ، برای انجام اولین کشیک در حرم مطهر انجام خدمت می کنند.
علی مددی افزود : خادمیاران برای موفقیت در ازمون نهایی می بایست ' جزوه روضه رضوان حاوی حرم شناسی و سیره رضوی ' را بطور کامل مطالعه کنند.
وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان البرزی از طرح خادمیاری بیان کرد: افراد متقاضی خادمیاری می‌توانند در پایگاه اینترنتی آستان قدس رضوی به نشانی www.aqr.ir درزمینهٔ خادم یاران زیارت برای افراد زیارت اولی و محروم، خادم یاران وقف و نذر، خادم یاران فرهنگی و آموزشی، خادم یاران اطعام و حمایت مالی از محرومان، خادمان یاران بهداشت، خادم یاران اردوهای جهادی و خادم یاران کارآفرینی و اشتغال فعالیت هالی لازم را داشته باشند.
دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز پس از آغاز تولیت جدید و بر اساس منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب فعالیت خود را بهمن سال 95 در استان البرز آغاز کرده است.
1535/6155/ خبرنگار: مریم صوفی ** انتشاردهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.