به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان،حسن جهانشاهلو از دستگیری سه نفر از اعضای باند اخاذی و کلاهبرداری از مدیران برند‌های معتبر خبرداد و گفت: این افراد با دستکاری در محصولات شرکت‌های معتبر و معروف به تهیه فیلم و اخاذی 200 میلیون تومانی از مدیران این شرکت اقدام می‌کردند.
این مقام قضایی با تاکید براینکه مردم فریب اقداماتی که منجر به ضربه تولید ملی می‌شود را نخورند، ادامه داد: این باند سه نفر با تهیه فیلم از محصولات معتبر وانمود می‌کردند که این محصولات فاسد است.
جهانشاهلو افزود: با شکایت کیفری در دادسرا، پرونده در جریان رسیدگی قرار گرفت و پس از تحقیقات انجام شده متهمان دستگیر شدند، این افراد انگیزه خود را نیاز مالی عنوان کردند و اذعان داشتند که این محصولات هیچ ایرادی نداشته است.
دادستان فردیس در پایان توصیه کرد که شهروندان به تبلیغات سوء که علیه برند‌های معتبر غذایی در فضای مجازی صورت می‌گیرد، ترتیب اثر ندهند این افراد قصد اخاذی از این شرکت‌ها را داشتند و، چون موفق نشدند و مدیران تن به این اخاذی‌ها ندادند مبادرت به انتشار فیلم‌ها در فضای مجازی کردند.
وی همچنین گفت: محصولات غذایی دارای علامت استاندارد هستند و شهروندان فریب اقداماتی که منجر به ضربه تولید ملی می‌شود را نخورند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.