به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان در جلسه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی بخش خصوصی از سوی شهرداری بررسی و جهت صدور مصوبه به شورای شهر ارسال شده است.

وی افزود: از این میزان برای ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه مصوبه صادر شده و انتظار می رود شورا در کمترین زمان مابقی پروژه ها را تصویب کند.

شهردار اردبیل تاکید کرد: شهرداری با کمبود مالی مواجه است و برای اجرای پروژه های عمرانی مورد نیاز شهروندان نیازمند جذب سرمایه بخش خصوصی هستیم.

لطف اللهیان ادامه داد: میزان پروژه سرمایه گذاری بررسی شده قابل توجه است و انتظار می رود شورا جهت تسریع در عملیاتی شدن اقدام کند.

وی همچنین به اجرای کمپ موقت گردشگری در ورودی جدید منطقه نمونه گردشگری شورابیل اشاره کرد و افزود: این کمپ با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان و در ۱۵ هزار متر مربع در مجاورت شهرک نادری احداث می شود.

شهردار اردبیل به مشارکت بخش خصوصی در اجرای این طرح اشاره کرد و ادامه داد: به منظور جذب نیروی نگه داری فضای سبز در سال آینده شورای شهر مجوز جذب صادر کرده که با هدف ممانعت از اتلاف وقت در اولین فرصت اقدام می کنیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 836018
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.