معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج از حضور نیروهای داوطلب و اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد در طرح بهبود و نگهداشت این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد خیری با بیان مطلب این خبر افزود: اتفاق ارزشمندی که به همت شهردار کرج در شهر رخ داده به اجرا گذاشتن طرح بهبود و نگهداشت شهر است که جمعه‌ی هر هفته با کمک نیروهای دیگر مناطق، در یک منطقه خاص انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح زیبا از اواخر آبان‌ماه سال‌جاری در مناطق شهری شهرداری‌کرج به اجرا در آمده و روز جمعه ۲۲ آذرماه نیز همه مناطق میهمان منطقه ۹ کرج خواهند بود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به اضافه شدن نیروهای داوطلب و اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد در اجرای هرچه بهتر بهبود و نگهداشت شهر، خاطرنشان کرد: این نیروهای داوطلب و سازمان‌ها با شعار "من کرج را دوست دارم" کمک حال مدیریت‌شهری در اجرای این طرح خواهند بود.

خیری در پایان با بیان اینکه مسئولان و  شهروندان باید در عمل شعار "من کرج را دوست دارم" را نشان دهند، گفت: ساعت ۸:۳۰ صبح فردا جمعه در بوستان جهان، جنب تالار نژادفلاح کرج منتظر شهروندان و علاقه‌مندان به بهبود و نگهداشت شهرمان کرج خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.