نماینده مردم کرج،اشتهارد، فردیس و آرسا در مجلس گفت: نگاه ما به ورزش صنفی و جنسیتی نیست؛ ورزش هم برای آقایان و هم برای بانوان مفید است و می‌بایست در زمان‌های مناسب سالن های ورزشی در اختیار بانوان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از کرج، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با حضور در نشست هم‌اندیشی هیات‌های ورزشی استان البرز اظهار داشت: خوشبختانه سطح رضایتمندی ورزشکاران از هیات‌های ورزشی استان خوب بوده و مسئولان اداره کل بویژه مدیرکل ورزش و جوانان باید قدر هیات‌های ورزشی را بیشتر دانسته و هیات‌ها نیز قدر مدیران را بدانند.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با تلاش مدیرکل و دیگر مسئولان در مسیر رسیدن به اوج شکوفایی گام برداشته و امیدواریم به کمک هیات‌های ورزشی شاهد این باشیم که ورزش استان ما در ردیف سه استان برتر کشور قرار گیرد.
اکبریان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به هیات‌های ورزشی عنوان کرد: اگر هیات‌های ورزشی آسیب ببیند، تمام افتخارات، مدال‌ها و ورزش استان از بین خواهد رفت.   وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا جلسات شورای ورزش، بیشتر و باحضور تمامی مسئولان استان برگزار شود و ما نیز سعی می کنیم در این جلسات بیشتر شرکت کرده و حضور داشته باشیم.   نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود سرانه و زیرساختهای ورزشی در البرز بیان کرد: علیرغم همه ی این مشکلات و کمبودها، هیئتهای ورزشی و ورزشکاران استان البرز جزو سرآمدان کشور بوده و باید تلاش کنند تا به جایگاهی به مراتب بالاتر دست یابند.   وی اضافه کرد: البته اماکن ورزشی‌سپاه، آموزش و پرورش، شهردای و دیگر ارگان‌های استان تاحدودی به کمک اداره کل ورزش و جوانان آمده است.    اکبریان به مبحث ورود بخش صنعت به ورزش اشاه کرد و گفت: صنعت ما یک صنعت دولتی می باشد و ما نمی توانیم برای ورود به عرصه ی ورزش به آنها تحکم کنیم، اما می توانیم با تصویب قوانین از آنها بخواهیم که به ورزش کمک کنند.   وی تاکید کرد: نگاه ما به ورزش صنفی و جنسیتی نیست ورزش هم برای آقایان و هم برای بانوان است و می‌بایست در زمان‌های مناسب سالن‌های ورزشی در اختیار بانوان قرار گیرد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.