به گزارش ایرنا، عزیز اکبریان شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی هیات های ورزشی استان البرز با اشاره به کمبود سرانه و زیرساخت های ورزشی در البرز بیان کرد: با وجود همه این مشکلات وکمبودها، هیات های ورزشی و ورزشکاران استان جزء سرآمدان کشور بوده و باید تلاش کنند تا به جایگاهی به مراتب بالاتر دست یابند.
وی اضافه کرد: البته اماکن ورزشی سپاه، آموزش و پرورش، شهرداری و دیگر ارگان های استان تا حدودی به کمک اداره کل ورزش و جوانان البرز آمده است.
اکبریان ادامه داد: نگاه ما به ورزش صنفی و جنسیتی نیست، ورزش برای آقایان و بانوان است و باید در زمان های مناسب سالن های ورزشی در اختیار بانوان قرار گیرد.
وی ضمن تاکید بر لزوم توجه بیشتر به هیات های ورزشی گفت: اگر هیات های ورزشی آسیب ببیند، تمام افتخارات، مدالها و ورزش استان از بین می رود، سطح رضایتمندی ورزشکاران از هیاتهای ورزشی استان خوب بوده و امیدواریم با حمایت های اداره کل ورزش و کمک هیاتهای ورزشی شاهد این باشیم که ورزش استان ما در ردیف سه استان برتر کشور قرار گیرد.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز با اشاره به موفیقت البرزی ها در جوامع ورزشی گفت: هیات های ورزشی استان در9 ماه گذشته فشار کاری بسیار زیادی را تحمل کردند، بیشتر این هیات ها دارای شناسه و مابقی نیز در شرف دریافت هستند.
امیر غفرانی افزود: از این پس هیات ها می بایست پس از دریافت رمز عبور مخصوص توسط کارتابل، مکاتبات خود را با اداره ورزش و جوانان انجام داده و از مکاتبات فیزیکی خودداری کنند.
وی اضافه کرد: وظیفه اصلی و اساسی همه ما خدمت رسانی به مردم، بویژه جوانان و ورزشکاران است.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.