به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز محمدعلی نجفی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود: این شخصیت بزرگوار مفسر قرآن ، سیاستمداری دوراندیش و از استوانه های انقلاب اسلامی محسوب می شدند.
نجفی نقش تاثیرگذار مرحوم آیت الله رفسنجانی در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و پس از آن را در ابعاد سیاست داخلی و خارجی، اقتصادی، نظامی و امنیتی کشور نیز مورد اشاره قرار داد.
استاندار البرزبا نام بردن از آیت الله هاشمی بعنوان سردار سازندگی گفت: سنگ بنای راه اندازی بسیاری از سدها، کارخانه ها و کارگاه های تولیدی صنعتی و طرح های زیربنایی و دانشگاهی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مرهون تلاش های این شخصت والا قدر بوده است.
وی سعه صدر آیت الله هاشمی رفسنجانی را قابل توصیف دانست و افزود: اعتدال و اوج سعه صدر ایشان در جایی که به نفع انقلاب بود الگو است.
استاندارالبرز یادآور شد: آیت الله هاشمی یاور رهبر انقلاب اسلامی و از شاگردان امام خمینی (ره) بودند که با توجه به شرایط مختلف کشور چه قبل و بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی، با ره توشه ای گرانبها از خدمت به ملت به دیار باقی شتافتند.
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.