به گزارش ایرنا، محمد رضائی روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات اسکیت البرز با بیان اینکه از این فرصت نباید به راحتی گذشت، اظهار داشت: با یک برنامه ریزی قوی و مدون حتی اگر در این بازی ها تنها یک مدال کسب کنیم، می توانیم نگاه ها را نسبت به ورزش اسکیت ارتقاء دهیم.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه های فدراسیون اسکیت پشتوانه سازی است. با درخواست های ورزشکاران حاشیه امنی برای راه یافتگان به تیم ملی وجود ندارد و شایسته سالاری را به جای رابطه سالاری قرار داده ایم.
رضائی گفت: به دلیل وقوع زلزله در برخی استان های کشور برخی از ورزشکاران از انتخابی تیم ملی باز مانده اند که به دنبال این هستیم تا شرایطی را فراهم کنیم تا ورزشکاران بتوانند از این فرصت استفاده کرده و به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.
وی با بیان اینکه توزیع امکانات و منابع مالی فدراسیون به صورت عادلانه در بین تمامی هیات استان های کشور انجام می شود، خاطرنشان کرد: با هدف ارتقای وضعیت ورزشکاران در هفته جاری تفاهم نامه ای با یکی از موسسات مالی اعتباری و فدراسیون اسکیت منعقد که صدور کارت عضویت برای خرید از 2 هزار فروشگاه طرف قرارداد و اعطای وام بین 5 تا 10 میلیون تومان به افرادی که کارت عضویت فدراسیون را دارند، از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
رییس فدراسیون اسکیت افزود: فدراسیون 8 رشته را تحت پوشش دارد که از این تعداد 5 رشته سالنی هستند، در رشته های سالنی مانند اسکیت نمایشی همانگونه که در استخرها باید مواردی رعایت شود، نباید اصرار باشد که حتما پدر و یا برادرها نظاره گر ورزش دختران باشند و این مسائل باید رعایت شود.
رضایی گفت: بخش نمایشی در چند سال گذشته تعطیل شده بود، توانسته ایم کمیته اسکیت هنری را دوباره راه اندازی کنیم، نیاز است تا مواردی در ورزش اسکیت و رشته هنری رعایت شود تا بتوانیم هر چه بیشتر آن را توسعه دهیم و ما نیز بتوانیم از رشته های تحت پوشش خود حمایت بیشتری کنیم.
وی ادامه داد: ورزش اسکیت به جرات می توان گفت با توجه به ظرفیت هایی که دارد به عنوان رشته سوم کشور بعد از کشتی و فوتبال از نظر کمی ، کیفی و مدال آوری ثبت می شود و امسال برای نخستین بارمسابقات انتخابی تیم ملی را زودتر از موع مقرر آغاز کردیم و 182 ورزشکار زن و مرد از بهترین و منتخبان استان ها در این رقابت ها شرکت کردند.
رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش اخلاق در ورزش و سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی بیان داشت: تختی به دلیل مدال آوری ماندگار نشد، بلکه اخلاق و منش این بازیکن بود که سبب ماندگاری آن شد، انتظار ما از اسکیت بازان نیز این است که حتما احترام را سرلوحه خود قرار دهند چرا که ما قهرمان بی اخلاق نمی خواهیم و حذف می کنیم.
رضایی در ادامه با بیان اینکه در ورزش اسکیت حضور ورزشکاران زن و مرد به نسبت مساوی قرار دارد افزود: در سال آینده، بازیکنان و منتخبان البرز را به رقابت های معتبر اعزام می کنیم.
در ادامه این نشست، محمد فرهنگ رنجبر با کسب 14 رای به عنوان رئیس هیات اسکیت البرز انتخاب شد.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.