ابوالقاسم رمضانی مدیر دفتر اجرای طرح های جمع آوری فاضلاب و تصفیه فاضلاب آبفای شهری البرزروز دوشنبه به ایرنا گفت: عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب و نصب انشعاب به طول 5کیلومتر با روش تامین منابع مالی توسط بخش خصوصی و با سرمایه گذاری 10 میلیارد و 373 میلیون تومان در شاهین ویلا و اوقافی های رجایی شهر اجرایی شد.
وی افزود: شرکت آبفای البرز در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و جذب حداکثری مشارکت های مردمی برای اجرای بخشی از طرحهای فاضلاب کرج اقدام کرده و در 2 منطقه ی شاهین ویلا و اوقافی ها عملیات شبکه گذاری فاضلاب آغاز شد.
وی افزود: در منطقه شاهین ویلا اجرای 16 هزار و 253 متر شبکه به همراه 2080 فقره نصب انشعاب با هزینه نزدیک به 7 میلیارد تومان از تیرماه آغاز و تاکنون 5000 متر از آن اجرا شده است.
همچنین در محدوده اوقافی ها اجرای 6280 متر شبکه به همراه 1207 فقره نصب انشعاب با هزینه 3 میلیارد و 373 میلیون تومان از مهرماه آغاز و تاکنون 1000 متر آن اجرا شده است.
وی تاکید کرد: قصد داریم در سال 97 با اجرای 100 کیلومتر شبکه فاضلاب با روش فاینانس داخلی تمام منطقه شمال غرب شهرستان کرج (محدوده غرب رجایی شهر) را به طور کامل زیر پوشش شبکه ببریم.
تاکنون بیش از 250 کیلومتر شبکه فاضلاب در استان البرز اجرا شده که طرح بازیافت پسماندهای فاضلاب برای آبیاری اراضی کشاورزی و مصارف صنعتی نیز در سال جاری کلید خورد.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.