به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،دکتر اصغر نصیری در دیدار با شهروندان منطقه 5، بر لزوم شفاف سازی اقدامات این مجموعه در راستای ارتقای سطحی کیفی زندگی شهری تاکید کرد. وی پیگیری مطالبات شهروندان را از اصلی ترین رسالات این مجموعه دانست و گفت: تمامی اقدامات شهرداری این کلانشهر باید بر اساس خواسته های شهروندی اجرایی شود.
شهردار کرج در این دیدار یادآور شد: از مهم ترین مطالبات شهروندان شهرک رازی، لاله و پردیسان، ساماندهی دستفروشان واقع در محدوده میدان حصارک، بهسازی روشنایی بلوار گلستان، نظافت و روفت و روب شهرک، افزایش تعداد سطل های زباله مکانیزه و جمع آوری تاکسی های متفرقه خط تهران _حصارک است که باید در اولویت کاری مسئولان مربوطه قرار گیرد.
نصیری ادامه داد: احداث پارک محله ای و اجرای عملیات آسفالت و جدولگذاری در شهرک رازی، لکه گیری آسفالت بلوار گلستان و معابر فرعی این محدوده، ساماندهی تاکسی های ضلع جنوبی میدان دانشگاه، همچنین تدوین طرح تفصیلی بلوار گلستان و شهرک های رازی، لاله و پردیسان از دیگر موضوعاتی است که باید تمهیدات لازم برای محقق شدن آنها در نظر گرفته شود.
احداث فضای سبز در بلوار گلستان، تعیین تکلیف اراضی شهید ایرانی، انجام عملیات لکه گیری آسفالت و بهسازی روشنایی خیابان گلستان ششم از دیگر مطالباتی بود که در ملاقات مردمی شهردار کرج با اهالی شهرک های رازی، لاله و پردیسان مورد تاکید دکتر اصغر نصیری قرار گرفت تا بتوان از این طریق خدمات در شایسته ای را به ساکنان ارائه داد و رضایتمندی آنها را جلب کرد.
گفتنی است پس از این دیدار، منطقه 5 شهرداری کرج به دستور شهردار این کلانشهر اقداماتی را در راستای احداث فضای سبز ضلع شمالی بلوار گلستان ظرف مدت 72 ساعت اجرایی کرد؛ همچنین شست و شوی جداول و انهار، غرس 63 اصله نهال، جمع آوری 185 متر مکعب ضایعات فضای سبز و برطرف کردن مشکلات روشنایی ورودی شهرک رازی از دیگر اقداماتی بود که برای مرتفع ساختن نیازهای شهروندی انجام شد.
لکه گیری آسفالت بلوار گلستان و فرعی های این محدوده، هرس درختان و ساماندهی پایانه ضلع جنوبی میدان دانشگاه حصارک نیز با تلاش نیروهای منطقه 5 شهرداری کرج صورت پذیرفت و این مهم نشان از آن دارد که شهردار این کلانشهر تاکید بسیاری بر ملاقات های مردمی و تحقق خواسته های شهروندی پس از این دیدارها دارد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 831858
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.