به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس،آیت الله "سید محمد مهدی حسینی همدانی" در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: پیروی کامل از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری از سوی مردم و مسئولان ، سبب خنثی شدن تمامی توطئه های دشمنان نظام و انقلاب می شود.
وی گفت: مقام معظم رهبری پیش از این بیان کرده بودند که دشمنان قصد برهم زدن امنیت و ایجاد فتنه و آشوب را در کشور دارند و اینکه دشمنان با سوء استفاده از مسایل اقتصادی می خواهند مردم را از این نظام مایوس سازند ، ایشان برنامه ریزی های دشمنان را پیش بینی و بیان کرده بودند.
نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج گفت: در طول این 40 سال دشمنان حرکات و برنامه ریزی هایی داشتند تا بگویند که این انقلاب نتوانسته به اهداف خود دست یابد اما حضور مردم بصیر ، هوشیار و انقلابی و مقام معظم رهبری (مدظلله) به آنها اجازه ندادند که بتوانند خدشه ای به نظام و انقلاب وارد کنند.
حسینی همدانی ادامه داد: باید مواظب بود و حرکتی انجام نداد که موجب شود تا دشمنان در کشور پای بگیرند ، مسائل اقتصادی که در کشور وجود دارد را باید بررسی کرد تا خواسته های مردم نیز به خوبی شنیده شود، انتظار ما از مسئولان این است که با مردم ارتباط بیشتری برقرار کرده ، به درد دل های آنها گوش داده و به دنبال حل مشکلات باشند.
وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور خاطرنشان کرد: در این آشوب ها دشمنان فرصت را مناسب دیدند و وارد کار شدند ، به ارزش های ما هتک حرمت کردند اما خیلی زود دچار مکر الهی شدند و حرکاتی نشان دادند که خود این حرکات زمینه نابودی آنها را فراهم کرد.
نماینده ولی فقیه ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در آرام سازی حوادث اخیر گفت: حضور سربازان گمنام امام زمان (ع) که پشت پرده اغتشاشات را به خوبی رصد کرده و افراد موثر در این جریان را شناسایی کرده بودند ، بسیار موثر بود و انتظار ما از مردم این است که اگر اخبار و اطلاعاتی دارند را ارائه دهند چراکه این اخبار در دفع فتنه ها موثر است و باعث گشایش می شود.
وی ادامه داد: این حوادث اگرچه تلخ و ناگوار بود ، اما امیدواریم که یک عده افراد غفلت زده و دنیا طلب را از خواب غفلت بیدار کند که با اعمالشان به گونه ای رفتار نکنند که موجب امید برای دشمنان شوند، غربی ها و آمریکایی ها دلشان برای ملت ما نمی سوزد ، اگر این گونه نیست پول های بلوکه شده مان را بدهند ، تحریم های اقتصادی را علیه ما بردارند.
وی تصریح کرد: آنها قادر به تامین امنیت در کشورهای خودشان نیستند ، آن وقت بیان می کنند که می خواهیم در ایران امنیت ایجاد کنیم ، باید مراقب حرف ها و اعمالمان باشیم تا زمینه ای برای دشمنان ایجاد نکنیم.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: مسئولان ما در موضع گیری های داخلی و خارجی صریح باشند ، چنانچه شجاعانه در مقابل استکبار و دشمنان و موضع گیری های آنان بایستید ، بدانید که از حمایت قاطع مردم بهره مند هستید.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 831856
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.