استاندار البرز در بازدید از پروژه بزرگراه همت تاکید کرد: هر چه سریعتر باید مقدمات بازگشایی یکی از مسیرهای این طرح تا اسفندماه سال جاری فراهم شود تا مردم نفسی دوباره بکشند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدعلی نجفی با حضور در کارگاه عملیات عمرانی پروژه بزرگراه همت در نشست مشترکی که با خیر الله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزارت راه و مجریان طرح به همراه جمعی از مسئولان داشت و با تاکید بر تسریع در تکمیل هر چه سریعتر این پروژه ملی اظهار داشت: وزارت‌راه باید به تعهدات خود عمل کند و سازمان برنامه و بودجه کشور نیز تاکنون حمایت‌های لازم را داشته است.

وی با تاکید بر رفع معارضین و آزاد سازی شهرک المهدی برای پیش روی کار افزود: تاکنون پروژه همت ۸۰ درصد پیشرفت داشته و برای بازگشایی یکی از مسیرها تا شب عید امسال باید الزاماتی را پیش‌بینی کرد که در قالب تعهدات مالی و زمانی به توافق مشترک برسد.

وی افزود: مسکن مورد نیاز در مناطقی که رفع معارضین شده با پیش بینی پروژه های مسکن مهر و کمیته امداد امام( ره ) تامین خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه نگاه سازمان برنامه و بودجه کشور کمک برای تکمیل این طرح است،گفت: پیمانکار نباید برای طلب ۳۰ میلیاردی این پروژه ملی را متوقف کند و افزایش کمی قیمت ها نباید تاثیری در روند کار داشته باشد.

وی در ادامه این جلسه، مذاکره تلفنی نیز با سازمان برنامه و بودجه داشت و ضمن آنکه خواستار نگاه ویژه در تخصیص ها شد، تصریح کرد: اعتبار مذکور فقط نیاز به تخصیص دارد که در این رابطه نیز مساعدت لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه وجود دارد.

وی با اعلام اینکه مذاکرات لازم را با دکتر نوبخت داشته ام، افزود: مردم باید حداقل تا اسفند ماه با بازگشایی یکی از مسیرها نفسی دوباره بکشند.

نجفی در ادامه بر سر پروژه بزرگراه همت حاضر شد و از نزدیک فرآیند تکمیل پروژه ملی را مورد بررسی قرار داد.

تکمیل ادامه بزرگراه همت و اتصال آن به آزادراه کرج - قزوین از طریق کنارگذر شمالی کلانشهر کرج و گره گشایی از آزادراه تهران - شمال پس از 20 سال با تدابیر دولت یازدهم و دوازدهم در آستانه به بار نشستن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.