رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز به خبرنگار ایرنا، گفت: فرهنگیان بسیجی این استان به مناسبت 9 دی بیانیه ای صاد کردند که در آن به این مهم اشاره کردند که ماه دی، ماه بصیرت و آگاهی ملت ایران است زیرا برغم توطئه های پایان ناپذیر جنود شیطان، حماسه ای دیگر در تاریخ ایران رقم خورد و پاسخی قاطع و همیشگی بر فتنه های مستمر دشمنان نظام اسلامی و غافلان ناآگاه و کم بصیرت حامی آنان داده شد.
مجتبی آمر کاشی افزود: باور داریم پایان این ریزش ها نوید بخش رویش های انقلاب و جوانه های سالم و خالص ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الامر عج خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: مردم آگاه و همیشه در صحنه ی ما حوادث را به یاد دارند و اجازه فرصت طلبی به هیچ کس نمی دهند.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان از هر روزنه‌ای برای نابودی اسلام و انقلاب استفاده می کنند و این روزها، مانند تمام این 39 سال روزهای حساسی برای انقلاب و نظام اسلامی است، یادآور شد: دشمنان تمام تلاش خود را می کنند تا با ایجاد هزینه در داخل و بحرانی نشان دادن شرایط، مردم را مأیوس کنند و در این فضا، هم مردم و هم مسئولین باید مراقب باشند و کاری نکنند که دشمن را امیدوار کنند.
وی ادامه داد: ما فرهنگیان بسیجی و انقلابی استان البرز اعلام می کنیم ضمن آگاهی بخشی به نظام تعلیم و تربیت و کوشش در مسیر بصیرت افزایی معلمان و دانش آموزان و خانواده ایشان، هر گونه ایجاد نارضایتی عمومی توسط هر کسی که باعث ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی باشد را نادرست می دانیم و در مقابل هر گروه معاندی که بر سر راه پیشرفت و رشد ایران عزیز اسلامی مان سنگ‌اندازی کند با تمامی قوا ایستادگی می کنیم.
آمرکاشی گفت: ما فرهنگیان انقلابی استان همراهی و پیشتازی خود را در جهت تنویر افکار مردم اعلام داشته و جانانه پای دفاع و حمایت از ولی فقیه حضرت امام خامنه ای تا پای جان می ایستیم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز نیز به خبرنگار ایرنا گفت: تحرکات اخیر از دو زاویه قابل تحلیل و بررسی است، یکی ازاین منظر که جمعی از مردم انتقاداتی اعتراضات خاصی مردم دارند و مطالبات به حقی را پیگیری می‌کنند. مجموعه‌ای از ناکارآمدی‌ها، قصورها و تقصیرهای دستگاه‌های اجرایی باعث ایجاد نارضایتی در بخشی از مردم شده و از این رو جامعه در مواجهه‌ با این ناکارآمدی در بخش‌های اقتصادی اعتراض دارد.
مراد مالمیرافزود: از نگاه دیگر باید به حضور جریان ضدانقلاب در اغتشاشات چند روز اخیر اشاره کرد چون این جریان مترصد هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و کوشش می‌کند که در پوشش مطالبات مردمی اهداف خاص خود را که براندازی نظام و ناامنی و بی‌ثباتی کشور است پی بگیرد.
وی با بیان اینکه اولین خسارت در آشوب‌های اخیر به ملت وارد می‌شود، خاطر نشان کرد: ایجاد ناامنی‌ها و بی ثباتی‌ها، شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را برای مردم نامساعد خواهد کرد و این البته چیزی است که مردم به آن واقف هستند که آشوب ‌طلبان و عناصر ضد انقلاب‌ سعی می‌کنند از این فضا و شرایط سوءاستفاده کنند و بهره خود را ببرند.
وی یکی از نکات قابل تامل در این زمینه را بررسی آسیب‌هایی دانست که در جریان افکار عمومی و رسانه‌های خود داریم و تصریح کرد: باید بررسی کنیم که چگونه یک کانال تلگرامی و رسانه‌‌های تابلودار ضدانقلاب از این فرصت استفاده می‌کنند و برای دامن زدن به اغتشاش در این عرصه فعالیت می‌کنند، لذا در این زمینه باید کار جدی صورت گیرد و همچنین رسانه‌های ارزشی و مردمی باید در این زمینه تبیین و تحلیل کافی داشته باشند.
وی اضافه کرد: رسانه ها باید با افزایش سواد رسانه‌ای در جامعه، ماهیت رسانه‌های ضد انقلاب را به درستی به مردم نشان دهند.
وی تاکید کرد: در مواجهه با چنین شرایطی باید همان‌طور که در گذشته برخی از مردم مطالبات اقتصادی داشتند و امروز هم با توجه به برخی از نارضایتی‌ها در زمینه اقتصادی، مسئولان نظام باید به این مطالبات واکنش مناسب نشان دهند و در رفع نقایص بکوشند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: این آشوب گران که به جان مردم، اموال عمومی و دولتی آسیب می زند از جنس نارضایتی مردمی نیست زیرا مردم ایران نسبت به پیگیری مطالبات از مجاری قانونی شناخت دارند.
فرهاد منظوری اظهار کرد: این وقایع ریشه در توطئه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد که با هدف برهم زدن امنیت کشور و ایجاد تنش در میان مردم و تضعیف نظام طراحی شده است که باید بصیر و هوشیار باشیم.
وی بیان کرد: فرهنگیان بسیجی استان البرز لبیک گوی ولایت هستند و تا پای جان در راه دشمنان اسلام، انقلاب و نظام می ایستند چون میراث دار خون شهدای گرانقدر ایران زمین هستند.
استان البرز حدود 50 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.