علی‌اکبر مختاری  با اشاره به ابلاغیه‌ای در مورد عدم افزایش نرخ شرکت‌های لبنی در اوایل سال جاری، اظهار داشت: افزایش قیمت محصولات لبنی در استان البرز در همان زمان در واحدهای تولیدی لبنیات مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بعد از بررسی در مورد افزایش قیمت محصولات لبنی مشخص شد که فقط یک مورد در این زمینه تخلف انجام شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه این شرکت که باید مبلغ را به قبل برمی‌گرداند، مدتی این کار را انجام نداد، ادامه داد: ارزش تخلف ریالی این شرکت 700 میلیون تومان بوده است البته در حال حاضر این شرکت قیمت‌ها را به قبل بازگردانده است.

وی با اشاره به پرونده قاچاق دارو و تخلف 5 میلیاردی در استان البرز توسط یک شرکت، بیان کرد: شرکت‌‌های پخش دارو موظف به پخش دارو به داروخانه‌ها هستند و به همین سبب این پرونده 2 متهم شرکت پخش و خریدار دارو که اقلام دارویی را از شبکه توزیع خارج کرده است دارد.

مختاری با بیان اینکه این فرد به عنوان سرمایه‌گذار داروخانه بوده اما داروها را از شبکه خارج می‌کرده است، اضافه کرد: متهم خریدار دارو با قرار وثیقه 5 میلیارد تومانی در زندان بود و اسناد مالکیتی که برای آزادی وی ارائه شده بوده تقلبی و جعلی از آب درآمد.

وی با اشاره به اینکه پرونده دیگر دارویی نزدیک به 10 الی 15 میلیارد تومان تخلف دارد، گفت: این پرونده مانند پرونده قبلی دارای همان شیوه بوده و در حال حاضر در رسیدگی است.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 828029
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.