به گزارش ایرنا، مصطفی کواکبیان عصر یکشنبه در آیین کلنگ زنی یک مدرسه 12 کلاسه آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در منطقه گرمدره کرج، افزود: سال ها از خدمت خداپسندانه جامعه خیرین مدرسه ساز در کشور می گذرد و ملت ایران در چهار گوشه این سرزمین پهناور شاهد گام های معنوی و خدمات رسانی این عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت کشور هستند.
وی با بیان اینکه خداوند به خیرین عزیز فعال در امر مقدس مدرسه سازی لطف و نگاه ویژه ای دارد، اظهار کرد: به همت والای خیرین نیک اندیش تا کنون مدارس زیادی حتی در دور ترین و محروم ترین مناطق کشور احداث شده است که قابل تکریم است.
وی تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس در مناطق زلزله زده چون کرمانشاه و کرمان نیز پیش قدم شدند.
وی اضافه کرد: خیرین مدرسه‌ساز بازوی دولت در ساخت و آماده سازی مدارس هستند.
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشارکت خوب خیرین موجب شده که این مجمع در ردیف بزرگترین و فعال ترین مجمع خیری کشور قرار گیرد.
کواکبیان خاطر نشان کرد: ساخت کلاس های درس جدید در کشور به ویژه در استان البرز که منطقه ای مهاجر پذیر است و سرانه فضای آموزشی آن پایین است نیار به مشارکت بیشتر خیرین دارد.
وی تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش بودجه چندانی ندارد لذا از مردم و خیرین مدرسه‌ساز می‌خواهیم که در این زمینه همت کرده و در امر مقدس مدرسه سازی مشارکتی فعال تر از گذشته به دلیل نیاز مبرم در این بخش داشته باشند.
استان البرز بیش از 455 هزار دانش آموز و 24 هزار معلم دارد.
لازم به ذکر است، استان البرز از نظر فضای آموزشی در ردیف سی و یکمین استان های کشور قرار دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.