به گزارش ایرنا، سید عبدالحمید احمدی روز یکشنبه در همایش اخلاق در ورزش که در کرج برگزار شد، افزود: نباید فکر کرد که این بداخلاقی ها فقط مربوط به یک مسابقه است بلکه هر اتفاقی که در هر بخش از ورزش رخ دهد تمام آن را آلوده می کند.
وی اضافه کرد: انتظار ما ازجامعه ورزشی این است که هیچ ورزشی و در هیچ جایگاهی اخلاق و احترام را زیر پا نگذارد.
احمدی با بیان اینکه اخلاق در حکم روح و جان در کالبد ورزش است اظهار داشت: ورزش بدون اخلاق نمی تواند به آن جایگاه و ارزش دست یابد، امروز جامعه بیشتر از گذشته نیازمند اخلاق در عمل و نه اخلاق در حرف است.
وی ادامه داد: همه مدعیان اخلاق و کسانی که دیگران را به اخلاق توصیه می کنند ابتدا خود این توصیه کنندگان باید در عمل به اخلاق متعهد بوده تا حرفشان تاثیر گذار باشد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: کسانی که نقش هدایت، تربیت و مربی گری را ایفا می کنند، بر اخلاق پا بگذارند دیگر از ورزشکاران نمی توانیم انتظاری داشته باشیم، ورزش ما زمانی حرفه ای می شود که این مدیران ما خود اخلاق را رعایت کنند.
احمدی ادامه داد: بی اخلاقی ورزش را تحت شعاع قرار می‌دهد، حریم ورزش هیچگاه نباید با به بی اخلاقی آلوده شود، ورزشکاران در هر جایگاهی بویژه در مدیریتی و تربیتی اخلاق را رعایت کنند که در این صورت بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها برطرف می شود.
در ادامه این مراسم از چند تن از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش استان البرز تجلیل شد.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.