به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی روز شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در ساوجبلاغ که در مصلای شهر هشتگرد برگزار شد، افزود: ملت ما بارها نشان داده که توانایی مقابله با بزرگترین تهاجم ها را دارد و با آگاهی از انقلاب و نظام دفاع می کند.
تقوی بر هوشیاری و بصیرت و در صحنه بودن تمامی اقشار مختلف مردم به خصوص دانشجویان و طلاب تاکید کرد و گفت: توطئه بر علیه ملت و کشور ما ادامه دارد، پس نباید دشمنان را دست کم بگیریم.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور همچنین گفت: باعث تاسف است اینگونه موسسات اعتباری و مالی اقدام به گرفتن مجوز کرده و مبادرت به گرفتن پول مردم می کنند و مشخص می شود که فاقد اعتبار بوده اند. عده ای تمام زندگی خود را با گذاشتن در این موسسات از دست داده اند، اما دشمن از این ناراحتی به حق مردم سوءاستفاده کرده و به دنبال ایجاد فتنه است.
تقوی در ادامه از دستگاه قضایی خواست برخورد قاطع با تضییع کنندگان حقوق مردم شد و گفت: حق اعتراض صحیح است و امیدوارم به سرعت مردم به پول از دست رفته خود برسند.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از مردم خواست همچنان هوشیار باشید زیرا فتنه گران دنبال فرصت هستند و باید چیزی که با خون هزاران شهید به دست آوردیم را به راحتی از دست ندهیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه جریان 9 دی به عنوان انقلاب سوم در کشور محسوب می شود، گفت: انقلاب اسلامی ما انقلاب عاشورایی است و همه شاهد بودند در محرم سال 88 مردم چگونه با آمدن به صحنه در مقابل فتنه گران که به ساحت امام خمینی (ره) توهین می کردند، ایستادند و توطئه آنها را خنثی کردند.
تقوی تصریح کرد: بیشترین گناه فتنه گران امیدوار کردن دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در بیرون از مرزها بود و دشمنان باور کرده بودند که در ایران هم دارای طرفدارانی هستند که می توانند روی آنان حساب باز کنند به همین خاطر از هیچ گونه حمایتی از فتنه گران دریغ نکردند.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به نقش مقام معظم رهبری در ایجاد حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش اصلی را در برخورد با فتنه داشتند و حماسه 9 دی این باور که تفکر انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی برای روبرو شدن با هر چالش پیچیده دشمن را دارد، زنده کرد.
تقوی با تاکید بر اینکه در فتنه 88 خسارت های جدی به کشور وارد آمد، اظهار داشت:
هدف فتنه گران و حامیان غربی آنها اصل نظام و اسلام بود.
شرکت کنندگان در این تجمع عظیم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حماسه 9 دی یوم الله است، بنیانگذار این روز حزب الله است، ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.