مسعود قاسمی روز شنبه در دومین گردهمایی تشکل های بخش خصوصی استان البرز افزود: مدت هاست که دوباره ارتباط با دنیا در ابعاد تجاری و اقتصادی برقرار شده ، اما بنا به دلایل مبهم نمی دانیم چرا نمایندگان بخش خصوصی دور میز این گونه مذاکرات اقتصادی نیستند .
وی تصریح کرد: علیرغم رسالت و وظایف خطیر تشکل های خصوصی در توسعه و پویایی اقتصاد جامعه ، تا کنون هیچ تلاشی برای حضور ما در مذاکره های اقتصادی و تجاری خارجی اقدام نشده است.
وی همدلی ، همراهی و در کنار هم قرار گرفتن تشکل های خصوصی را تنها راه احقاق حقوق فعالان اقتصادی و رفع موانع و چالش های کسب و کار عنوان کرد.
قاسمی گفت: در این راستا اتاق بازرگانی البرز نیز در اجرای ماده 5 قانون بهبود کسب وکار همواره تلاش کرده است با ایجاد تشکل ها توان بخش خصوصی را تجمیع و در جهت احقاق حقوق تشکل های بخش خصوصی گام بردارد.
وی افزود: اتاق بازرگانی البرز وظیفه میداند همه تشکل های استان را در کنار هم و در زیر یک چتر حمایتی گرد آورد تا با استفاده از دیدگاه ها و نظرات کارشناسی در رفع موانع و مشکلات پیش روی بخش خصوصی کمک نماید.
وی ادامه داد: اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز، هر کدام شرکت و برنامه های خود را دارند و حقوق بگیر اتاق نیستند و دردسرها و فشار متعددی را تحمل کرده اند تا هدف مهم انسجام و یکپارچگی و دور هم بودن تشکل ها را به نتیجه دلخواه برسانند.
قاسمی اتاق بازرگانی البرز را به عنوان مادر تشکل های خصوصی معرفی کرد و گفت: همه تشکل ها با عضویت در اتاق بازرگانی و تجمیع قادر به دریافت مطالبات و حق و حقوق تشکلی خود خواهند بود.
دبیر کل اتاق بازرگانی البرز و رئیس اتحادیه هوا و فضایی ایران در ادامه اظهاراتش به وضعیت اتحادیه هوا و فضا در زمان تحریم ها اشاره کرد و افزود: با وجود شرایط سخت ناشی از تحریم ها چرخ مملکت را چرخاندیم ، اما امروز که دوباره ارتباط با دنیا برقرار شده است، جای ما در میز مذاکره با دنیا خالی است.
7411/1535خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.